تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 6:46
کد خبر : 12352

بدرقه فرزندان شهید”ناصر بشنام “از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان

بدرقه فرزندان شهید”ناصر بشنام “از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان
همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي جدید و بازگشایی مدارس فرزندان شهید"ناصر بشنام"با همراهی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش نسیم صبا: صبح روز اول مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل همرزم شهید خود”ناصر بشنام”دو دختر و یک پسر نوجوان این شهید عزیز را از درب منزل تا مدرسه همراهی کرد.


سردار”فرشید”در طول مسیر ضمن گفتگویی صمیمانه با فرزندان شهید بشنام، نظم و امنیت کنونی را حاصل رشادت و جانفشانی پدر گرانقدر آنان و دیگر شهدا برشمرد و با حضور در مدرسه دخترانه شاهد سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و ضمن معرفی دختران شهید به دانش آموزان در سخنانی کوتاه بیان داشت: امروز توفیق داشتیم فرزندان همرزم شهیدمان را از درب منزل تا در جمع شما همکلاسی های عزیزشان همراهی کنیم.


وی افزود: هیچگاه نباید فراموش کنیم امنیت امروز نتیجه ایثار و از خودگذشتگی همین شهدا است و نباید اجازه دهیم فرزندانشان جای خالی آنان را حس کنند بلکه باید همواره قدردان شهداء و خانواده عزیز آنان باشیم.

سردار”عبدالعلی روانبخش”با حضور در منزل شهید”مسلم بناوند” از دو فرزند این شهید عزیز دلجویی و این عزیزان را از درب منزل تا مدرسه همراهی کرد.


سردار”روانبخش”در ادامه با حضور در مدرسه پسرانه شاهد، پسر نوجوان شهید”بناوند”را تا صف و سپس کلاس درسش همراهی و در جمع دانش آموزان بیان داشت: امروز توفیق داشتیم در ابتدای سال تحصیلی، فرزندان همرزمان شهیدمان “لقمان سام نژاد و مسلم بناوند”را از درب منزل تا مدرسه همراهی و با محل تحصیل فرزند شهید “رضا کافی” نیز آشنا شویم.


وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: روزگاری دشمن بعثی، جرات و جسارت حمله به کشور عزیزمان را به خود داد و جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد اما امروز در سایه موفقیت ها و پیشرفت های علمی و نظامی کشور، حتی ابرقدرت های جهان این اجازه را به خود نمی دهند.

سردار”روانبخش”در ادامه در خصوص دقت دانش آموزان در ترددهای خانه تا مدرسه هم بیان کرد: والدین هنگام سوار و پیاده کردن فرزندان خود در مدرسه اوصول ایمنی و ترافیکی را رعایت و سرویس های مدارس نیز طوری از دانش آموزان مراقبت کنند که در طول مسیر مشکلی برای آنان رخ ندهد.


گفتنی است در این آیین به فرزند شهیدان”لقمان سام نژاد، رضا کافی و مسلم بناوند”از شهدای انتظامی و فرزند شهید”علی خواجویی” از شهدای اداره محیط زیست نیز با اهداء هدایایی تجلیل و یاد این شهدای عزیز در آستانه سال تحصیلی جدید گرامی داشته شد.

تهیه وتنظیم:طیبه رضوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.