تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 8:07
کد خبر : 10225

احداث ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه در سطح استان کرمان با تمرکز بر مناطق جنوب

احداث ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه در سطح استان کرمان با تمرکز بر مناطق جنوب
با توجه به اهداف تعیین شده شرکت گاز استان کرمان در سال 1402، این شرکت در نظر دارد 1500 کیلومتر دیگر خطوط شبکه در سطح استان احداث کند.

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: تلاش ما همواره این است تا بتوانیم با استفاده بهینه از ظرفیت ها و نیروی کار ماهر، خدمتگزار مردم شریف استان کرمان باشیم، بنابراین یکی از اهداف مهم این شرکت در سال ۱۴۰۲ در حوزه شهری و روستایی، احداث ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه در سطح استان با تمرکز بر مناطق جنوب و کمتر برخوردار است.
وی با اشاره به این‌که ایجاد فضای مناسب جهت اشتراک‌پذیری گاز از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: از دیگر اهداف مهم سال جاری، نصب ۲۵ هزار انشعاب و جذب ۳۰ هزار اشتراک خانگی و تجاری است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به‌ عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» گاز رسانی به ۱۶۴ مشترک صنعتی جزء و عمده و ایجاد ۷۵ هزار مترمکعب بر ساعت ظرفیت جدید اشتراک پذیری صنعتی، از اهداف برجسته این شرکت است.
فلاح افزود: پیش بینی ما از درصد بهره مندی خانوارهای تحت پوشش استان کرمان تا پایان سال جاری، ۹۶ درصد و برابر با میانگین کشوری است.
وی در پایان، بیان کرد: اولویت اهداف و برنامه های شرکت گاز استان کرمان، ایجاد زیرساخت و توسعه تاسیسات تامین انرژی گاز طبیعی این سوخت پاک برای صنایع و بنگاه های اقتصادی دانش بنیان در راستای ارتقاء پتانسیل اشتغال‌زایی و افزایش سطح رفاه و رضایتمندی عمومی جامعه است و امید داریم که همانند گذشته بتوانیم گام های بلند و تاثیرگذاری جهت تحقق اهدافمان برداریم.
گفتنی است، استان کرمان از سال ۷۲ به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده و اینک پس از ۳۰ سال، بیش از ۹۹ درصد از جمعیت شهری و بیش از ۶۰ درصد خانوار روستایی استان از این نعمت ارزشمند برخوردار شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.