تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 5:01
کد خبر : 10490

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه چمران

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه چمران
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: شرکت گاز استان کرمان برای توسعه پژوهش و فن‌آوری در صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار، با دانشگاه ها و مرکز علمی و پژوهشی استان همکاری و تعامل موثر دارد.

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح افزود: به منظور توسعه پژوهش و فن آوری در صنعت گاز و همچنین تعامل بیشتر این شرکت با جوامع علمی، جلسه هم اندیشی بین کارشناسان خبره شرکت گاز استان کرمان و اساتید دانشگاه چمران برای امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد.
وی بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد شامل تبادل دانش خبرگان، طراحی پروژه‌ها، برگزاری همایش‌ و ایجاد برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: به منظور توسعه تعامل اجتماعی و توسعه فن‌آوری در حوزه صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید اجرا خواهند گردید.
فلاح گفت: شرکت گاز استان کرمان با تمرکز بر بهبود کیفیت و افزایش توانایی در حفظ روابط صنعتی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای چمران، به دنبال شناسایی و پیاده‌سازی نوآوری‌های پیشرفته می باشد.
تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دو نهاد، تلاش محکمی برای بهبود تعاملات بین صنعت و دانشگاه بوده و به منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای پیشرفت صنعت گاز کشور فراهم گردیده است.

تهیه وتنظیم:رضامحکم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.