تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 6:21
کد خبر : 14901

از اول دی تاکنون توسط ستاد سالگرد ۱۸ هزار نفر از زائران مزار شهید سلیمانی اسکان یافتند

از اول دی تاکنون توسط ستاد سالگرد ۱۸ هزار نفر از زائران مزار شهید سلیمانی اسکان یافتند
مسئول اسکان ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: از تاریخ اول دی ماه تا دیشب(یکشنبه‌شب) حدود ۱۸ هزار نفر توسط این ستاد اسکان داده شده‌اند.

امیر عابدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد زائران سالگرد شهید سلیمانی به تدریج در حال افزایش است و تنها در شب گذشته هفت هزار و ۵۰۰ نفر در محل های مشخص شده اسکان یافتند.

به گزارش ایرنا آیین های چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها از فردا ۱۲ دی آغاز می شود و تا ۱۸ همین ماه ادامه دارد؛ ورود زائران از سایر استان ها و کشورهای مختلف از روزهای پیش شروع شده و هرچه به ۱۳ دی، سالروز شهادت سردار دل ها نزدیک تر می شویم، جمعیت بیشتری وارد کرمان می شود.

اسکان ۱۸ هزار نفر توسط ستاد مردمی سالگرد سردار دل ها غیر از آمار اسکان در هتل ها و دیگر مراکز اقامتی است؛ بسیاری از شهروندان نیز در منازل خویشاوندان و دوستان خود اسکان می یابند.
مسئول اسکان ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: با توجه به شروع مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افرادی که به کرمان سفر می کنند، برای اسکان درخواست خود را در اپلیکیشن دیار مرد میدان که قابل دانلود است ثبت کنند تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوند.

وی ادامه داد: همچنین زائران متقاضی برای راهنمایی اسکان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۰۳۸۴۰۰۳ و ۰۹۹۶۰۲۲۴۰۰۸ و ۰۹۹۶۰۶۶۴۰۰۸ یا ۰۹۹۶۰۶۶۴۰۰۱ تماس بگیرند.

عابدی بیان کرد: زائران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه، مدارس، خانه های مسافر و غیره اسکان داده می شوند و برای زائران خارجی نیز پیش بینی های لازم انجام شده است.

چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت امسال با شعار «شهیدالقدس» در کرمان و دیگر نقاط سراسر کشور برگزار می شود.

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها در سال گذشته در مدت زمانی ۱۰ روزه افزون بر ۱۵۰ هزار زائر در استان کرمان اسکان داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.