تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 5:32
کد خبر : 10456

هشدار مقام پارلمانی ایران به اروپا درباره همکاری منافقین و داعش

هشدار مقام پارلمانی ایران به اروپا درباره همکاری منافقین و داعش
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافقین جمع آوری اطلاعات و ارائه آن به مجریان داعش را در حمله تروریستی به مجلس بر عهده گرفته بودند.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به مجلس درباره ابعاد آن جنایت، اظهار داشت: دستگیری‌های اخیر نهادهای امنیتی کشورمان به روشنی اثبات می‌کند که گروهک منافقین در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی که شش سال پیش اتفاق افتاد، نقش داشت.

وی متذکر شد: در آن جنایت، منافقین جمع آوری اطلاعات و ارائه آن به مجریان داعش را به عهده گرفته بودند و اطلاعات متقنی در این زمینه در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تروریست‌ها و جنایتکاران هیچ حد و مرزی را برای جنایت نمی‌شناسند و برای اقدامات تروریستی خود فارغ از هرگونه تضاد فکری و ایدئولوژیک با یکدیگر همکاری می‌کنند و هدفشان آن است که بتوانند به مردم ایران آسیب بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این هم نشانه‌هایی از همکاری‌های منافقین و سایر گروه‌های تروریستی را دیده بودیم و حتی در عراق و سوریه هم شاهد بودیم که گروه‌های تکفیری به منابع اطلاعاتی که توسط منافقین جمع آوری شده بود، دسترسی پیدا می‌کردند.

عمویی تاکید کرد: از دید بنده همه این گروه‌های ضدایرانی فارغ از ادعاها و رنگ و شکل‌های متفاوت فکری، در یک هدف متحد هستند که آن هم ضربه زدن و آسیب رساندن به مردم ایران است.

وی اظهار داشت: اثبات نقش منافقین در حمله تروریستی داعش به مجلس نشانه دیگری برای حامیان منافقین در کشورهای اروپایی است که همواره در پوشش‌های مختلف برای منافقین فضا ایجاد می‌کنند و باید بدانند که دست آن‌ها هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این جنایات آلوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لازم است بدانیم که مردم ما در همه این سال‌ها هزاران شهید ترور را تقدیم پیشبرد منافع ملی ایران و بقای جمهوری اسلامی ایران کردند و گروه‌های تروریستی چون منافقین و داعش بدانند همکاری آنان با یکدیگر هیچ خللی در اراده استوار مردم ایران ایجاد نکرده و نخواهد کرد و آنان سرسوزنی مقبولیت در بین مردم ایران ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.