تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 7:46
کد خبر : 15112

انجام ۲۸۷۱ مورد پایش دما در ادارات استان کرمان

انجام ۲۸۷۱ مورد پایش دما در ادارات استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات (اول آذرماه) تاکنون، وضعیت مصرف گاز 2 هزار و 871 اداره دولتی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نسیم صبا: محمدرضا سلیمانی با اعلام این خبر، افزود: طرح پایش دما هر ساله با هدف مدیریت مصرف سوخت اجرا می شود و تیم‌های کارشناسی شرکت گاز استان به صورت مستمر با تاکید بر لزوم رعایت حفظ دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد، فضاهای اداری دولتی و خصوصی را مورد بازدید قرار می دهند.
وی در رابطه با نحوه برخورد با متخلفین بیان کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون، دمای ۲ هزار و ۸۷۱ اداره مورد پایش قرار گرفت که بر این اساس ۱۳۶ اخطار صادر و گاز ۱۲ مورد از اماکن مورد پایش که علیرغم صدور اخطار، به اصلاح مصرف مبادرت نکردند، قطع شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با توجه به بخشنامه ابلاغی مبنی بر رعایت دمای (۱۸ درجه)، مسئولان مربوطه در بخش های دولتی و خصوصی موظفند که حداکثر یک ساعت قبل از شروع کار، وسایل گرمایشی را روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار نیز وسایل گرمایشی خاموش شود.
سلیمانی در پایان گفت: انشالله در سال جدید برنامه های خود در زمینه مصرف بهینه گاز را ادامه و توسعه می دهیم و امیدواریم با همکاری مردم عزیز استان از نعمت خدادادی گاز به بهترین شکل استفاده شود و هدررفت گاز به کمترین حد ممکن برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.