تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 18:04
کد خبر : 1455

مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی کرمان مرتفع شد

مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی کرمان مرتفع شد
- رییس کل دادگستری کرمان گفت: مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی این استان با تلاش‌‎های انجام شده طی سال گذشته مرتفع شد.

به گزارش نسیم صبا : یدالله موحد ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مسائل کارگری، رونق اقتصادی و مانع زدایی‌ها افزود: مسئولان قضایی نیز وظیفه دارند ضمن بکارگیری تمام توان و ظرفیت‌های خود مانع تعطیلی کارگاه تولیدی در سطح این استان شوند و تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست که فردی مرتکب این خیانت شود که کارگاه مولدی را تعطیل کند.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه بر حمایت از تولید، عنوان کرد: تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر چنین اتفاقی افتاد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه با مشارکت و تلاش مقامات قضایی مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی و کارخانه‌ای در سال گذشته با حمایت و پشتیبانی‌ها مرتفع شد گفت: بر اساس حمایت‌های انجام شده از حوزه تولید و اشتغال، مدیران واحدهای تولیدی، دستگاه قضایی را پشتیبان و حامی خود برای حل مشکلات موجود می‌دانند.

موحد با بیان اینکه در شرایط کنونی باید نگاه مثبتی به بخش تولید داشته باشیم، تاکید کرد: تعاملات به موقع میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد:مجموعه قضایی استان کرمان در مسیر حمایت از تولید از هیچ تلاشی دریغ نکرده و سعی می‌کند که در چارچوب قانون، مشکلات آن‌ها را حل کند و همچنین سال جدید نیز با برنامه ریزی مدون و تلاش بیشتر در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کارخانه‌ای اقدامات مثمرالثمری خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.