تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 7:17
کد خبر : 16313

اخبار پلیس:نظارت مستمر پلیس بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی پارکینگ ها

اخبار پلیس:نظارت مستمر پلیس بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی پارکینگ ها
سرهنگ"جواد خواجه پور"در بازدید از پارکینگ های سطح شهر گفت: رعایت حقوق شهروندی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان است و پلیس بر عملکرد پارکینگ ها نظارت دارد .

-به گزارش نسیم صبا:فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به بهبود کیفیت ارائه خدمات در پارکینگ ها بر نظارت مستمر پلیس بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی پارکینگ ها تاکید کرد.
سرهنگ”جواد خواجه پور”در بازدید از پارکینگ های سطح شهر گفت: رعایت حقوق شهروندی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان است و پلیس بر عملکرد پارکینگ ها نظارت دارد .
وی افزود: پارکینگ داران ضمن ارائه خدمات مطلوب موظف هستند تمامی موارد حفاظتی و امنیتی را رعایت کنند و در صورتی که در حفظ و نگهداری وسایل نقلیه مردم کوتاهی و مرتکب تخلف شوند قرارداد آنان از طریق بنیاد تعاون لغو و اجازه فعالیت به آنان داده نخواهد شد.
فرمانده انتظامی سیرجان خاطرنشان کرد: در حوزه ساماندهی پارکینگ ها و نظارت بر خدمات ارائه شده از سوی آنان، تمامی کارکنان پارکینگ ها توسط رده های نظارتی پلیس، تایید صلاحیت می شوند و آموزش های لازم در خصوص نحوه ارائه خدمات به مردم به آنان داده می شود.

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در کهنوج

جانشین انتظامی کهنوج از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”مهدی سلیمانی”گفت: در پی نزاع و درگیری در یکی از محله های شهر کهنوج که منجر به مجروح شدن یک شهروند با سلاح ممنوعه شده بود، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دخیل در این تیراندازی را شناسائی و وی را در یکی از مناطق روستایی دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، تصریح کرد: این فرد در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
جانشین انتظامی کهنوج تصریح کرد: همواره باید از رفتارهای پرخطر که منتهی به اعمال مجرمانه می شوند خودداری کنیم چرا که بسیاری از افراد بدون هیچ گونه سوء سابقه ای و تنها به علت عدم کنترل خشم، برای خود، خانواده و دیگران یک عمر ندامت و پشیمانی به بار آورده اند.
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ”علیرضا علی آبادی”گفت: در تداوم طرح های حوزه مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور”بم-نرماشیر”یک دستگاه تانکر حمل سوخت را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده مشخص شد این تانکر حامل۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که در این راستا کامیون جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
سرهنگ علی آبادی با اشاره به معرفی راننده به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و دیگر سرمایه های ملی کشور با جدیت عمل می کند.
دیدار فرمانده انتظامی کوهبنان با خانواده شهید رسول حسینی
فرمانده انتطامی کوهبنان در دیدار با خانواده شهید” حسینی” گفت: دیدار با خانواده شهدا برای کارکنان انتظامی افتخار است و موجب تجدید روحیه برای خدمت صادقانه به مردم می شود.
سرهنگ”سیدرضا اسلامی”به همراه جمعی از همکاران با خانواده معزز شهید”رسول حسینی”دیدار و اظهار داشت: خانواده شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
فرمانده انتظامی کوهبنان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امینت حال حاضر کشورمان که حاصل خون پاک شهداست، چشم طمع دوخته اند،تاکید کرد:امنیت زوال ناپذیر است،چون در سایه فداکاری و ایثار جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.