تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 7:38
کد خبر : 14040

آمادگی کامل مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی

آمادگی کامل مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی
فرماندار کرمان تاکید کرد:با توجه به حضور چند هزار نفری مهمانان داخلی و خارجی در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ،لازم است نهایت دقت و ظرافت در برگزاری مراسم لحاظ شده و علاوه بر جاذبه های مذهبی شهر کرمان ظرفیت های گردشگری تاریخی، و طبیعی موجود در محدوده گلزار شهدا و جنگل قائم نیز به زیبایی در معرض دید مراجعان قرار گیرد

علی بابایی فرماندار کرمان در جلسه کمیته ایمنی و عمرانی برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی ضمن تقدیر از تلاشهای تمام اعضا بیان داشت:بخش عمده ای از وظایف کمیته طبق روال سال قبل انجام شده و تیم نظارتی متشکل از جمعیت هلال احمر، اداره برق،گاز،آتش نشانی و …در حال اشکال یابی و رفع نواقص ایمنی در محل گلزار شهدا ،پردیسان قائم و ستادهای اسکان هستند.
بابایی تصریح کرد:رعایت اصول ایمنی بر همه ی مسائل ارجحیت داشته و حفظ سلامت و آرامش خاطر زائران برای ما مهمترین مسئله است.
در راستای افزایش امنیت و شاخص ایمنی، روشنایی معابر گلزار و مجموعه پردیسان قائم با کیفیت بالایی در حال اصلاح می باشد.
وی در مورد اقدامات عمرانی در مجموعه گلزار شهدا نیز گفت:۳کیلومتر جدول گزاری معابر ،شن ریزی،آسفالت از جمله اقدامات عمرانی در سال جاری بوده است.
تعدادی سرویس بهداشتی به مجموعه افزوده شده که انشعابات آن در حال واگذاری است.

وی افزود:از اقدامات ارزنده ی دیگر اصلاح سیستم پایش تصویری منطقه مذکور و پوشش نقاط کور است که توسط شهرداری کرمان در حال انجام می باشد.
فرماندار کرمان تاکید کرد:با توجه به حضور چند هزار نفری مهمانان داخلی و خارجی در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ،لازم است نهایت دقت و ظرافت در برگزاری مراسم لحاظ شده و علاوه بر جاذبه های مذهبی شهر کرمان ظرفیت های گردشگری تاریخی، و طبیعی موجود در محدوده گلزار شهدا و جنگل قائم نیز به زیبایی در معرض دید مراجعان قرار گیرد.
وی افزود:در همین راستا از شهرداری کرمان خواسته ایم تا نهایت تلاش خود را در زیباسازی مناظر محدوده مذکور به کار گرفته تا تصویری زیبا از شهر کرمان در خاطر مهمانان ثبت گردد.
بابایی بر لزوم رعایت اصول ترافیکی در محدوده اطراف جنگل و هماهنگی بین شهرداری و پلیس راه تاکید نمود و گفت:۵۰هزار متر مربع پارکینگ به مجموعه افزوده شده و ایستگاههای حمل و نقل مسافران به وسیله تعداد زیادی خودرو ون در حال ساماندهی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.