تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 5:56
کد خبر : 15343

آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش با ظرفیت ۷۲ هزار نفر برگزار می‌شود

آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش با ظرفیت ۷۲ هزار نفر برگزار می‌شود
ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی وزرات آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت در بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از سازمان اداری و استخدامی کشور، با موافقت این سازمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز در بهمن ماه امسال انجام خواهد شد.

بر این اساس، آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که جزئیات این ۲ آزمون به‌زودی در قالب یک دفترچه ثبت‌نام منتشر می‌شود.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد. آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر در ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.