تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 6:08
کد خبر : 15138

کرمان باید برازنده پایتخت جهان اسلام ساخته شود

کرمان باید برازنده پایتخت جهان اسلام ساخته شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور از کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام یاد کرد و گفت: این استان باید برازنده این نام ساخته شده و الگو شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سیدمحمد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با روحیه انقلابی و مردم یاری کار کنیم.

وی ادامه داد: روحیه خدمت‌رسانی حاج قاسم، ایشان را محبوب دل‌ها کرد، آنگونه که در زلزله بم و سیل خوزستان به کمک مردم آمد ما به مدیران با روحیه انقلابی نیاز داریم و این مدیر است که می‌تواند از مشکلات گره‌گشایی کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان نیز پرداخت و گفت: روحیه خانواده شهدای این حادثه ستودنی است و به این مردم باید خدمت شود که اینگونه در مسیر نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در برنامه هفتم توسعه این رویکرد وجود دارد که در مدارس و دانشگاه‌های ما نیروی ماهر برای کار تربیت شود. دولت تمام تلاش خود را گذاشته تا پروژه‌های بر زمین مانده به نتیجه برسد و با بهره‌برداری از آنها فرصت شغلی ایجاد کند.

حسینی اظهارداشت: از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که از کنار مسائل عبور نکند و آنها را به نفع مردم حل کند و بر این اساس بود که مقام معظم رهبری مدال افتخار دولت کار و فعالیت را به این دولت دادند و از آن حمایت کردند.

وی با اشاره به گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه در برخی نقاط کشور آمار بیکاری تک رقمی شده است، افزود: در برنامه هفتم توسعه این رویکرد وجود دارد که در مدارس و دانشگاه‌های ما نیروی ماهر برای کار تربیت شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز اشاره داشت و گفت: وظیفه همه ما است که برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات کار کنیم. باید مسائل کشور را برای مردم تبیین کرد، دولت تمام تلاش خود را گذاشته تا پروژه‌های بر زمین مانده به نتیجه برسد و با بهره‌برداری از آنها فرصت شغلی ایجاد کند.

حسینی ادامه داد: بدون همراهی همه ارکان کشور توسعه اتفاق نخواهد افتاد، انتخابات مجلس بسیار حساس است و اگر مجلس قوی و با پشتوانه مردمی داشته باشیم قطعاً با هم‌افزایی دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.