تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 7:04
کد خبر : 13260

نجف پور کردی مطرح کرد؛ ۴۵ درصد مدیران صندوق ذخیره از فرهنگیان هستند

نجف پور کردی مطرح کرد؛ ۴۵ درصد مدیران صندوق ذخیره از فرهنگیان هستند
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۴۵ درصد از اعضای تیم‌های مدیریتی صندوق ذخیره و هلدینگ ها از فرهنگیان هستند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر؛ نشست خبری حمیدرضا نجف پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان عصر امروز پیرامون طرح ارزش مالکانه برگزار شد.

نجف پور کردی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه ارزش مالکانه یکی از مهم‌ترین مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است؛ گفت: دومین خواسته فرهنگیان شفافیت است. فرهنگیان می‌خواهند بدانند در این راستا چطور عمل کردیم.

وی سودآوری، بهبود بهره وری، نحوه انتصابات، پرداخت مطالبات و اساسنامه را از دیگر مطالبات فرهنگیان دانست و گفت: صندوق دخیره در سال مالی گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرد که در تمام ۲۹ سال قبل بی سابقه بوده است.

نجف پورکردی با بیان اینکه ۴۵ درصد از تیم‌های مدیریتی صندوق ذخیره و هلدینگ ها از فرهنگیان هستند. گفت: اطلاعات مالی همه شرکت‌ها وجود دارد؛ پرداختی‌ها مشخص است و همه مدیران صندوق از وضعیت همه شرکت‌ها می‌توانند آگاه شوند.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به لزوم اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری صندوق گفت: پیش از این پرتفوی صندوق مبتنی بر قواعد ریسک و بازده نبود و مشکلات جدی داشت که امروزه بخش زیادی از آن اصلاح شده است. در تعامل با شرکت ملی پتروشیمی کارهای بزرگی انجام شده و عملیاتی شدن این حوزه‌ها مورد تاکید بود. تقویت ماشین سازی اراک و… از جنس اصلاحات سرمایه‌گذاری ما بود. پس اصلاح پرتفو که وعده دادیم محقق شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.