تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 5:00
کد خبر : 11594

با هرگونه شایعه سازی در انتخابات پیش رو برخورد قانونی می شود

با هرگونه شایعه سازی در انتخابات پیش رو برخورد قانونی می شود
دادستان‌ عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات برای کشور، با هر گونه عوامل شایعه سازی وشایعه پراکنی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش نسیم صبا:حمید حسنی نیا افزود: تمام مسئولان بایستی همچون انتخابات های گذشته ، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند و دستگاه قضایی نیز در این رابطه حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی،آسیب های جدی به جامعه وارد می کند،اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره می‌کوشند با این شیوه جنگ روانی ، توده‌های مردم را نگران کرده و افکار عمومی را از مسائل اصلی و محوری دور سازند .

این مقام قضایی با بیان اینکه دشمنان بدنبال تخریب برخی چهره های انقلابی و مذهبی در جامعه هستند،گفت:در عصر حاضر، این شیوه فریبکارانه با ابزارهای رسانه ای پیشرفته خودنمایی می‌کند و از این طریق، دشمنان داخلی و خارجی شخصیت‌های مذهبی سیاسی و فرهنگی ما را هدف می‌گیرند تا علاوه بر تخریب و ترور شخصیتی آنان، روند رشد و پیشرفت کشور و هماهنگی و همبستگی مردم را مختل سازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.