تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 7:38
کد خبر : 5941

چهره‌ها و سلبریتی‌های احضارشده به دادسرا معرفی شدند

چهره‌ها و سلبریتی‌های احضارشده به دادسرا معرفی شدند
برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشور، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.

در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضائی به دادستانی تهران احضار شدند.

گفتنی است طی روزهای گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعاهای تحریک امیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است و در نتیجه این افراد جهت توضیح در خصوص مطالبی که منتشر کرده اند به دادسرا احضار شده اند.

در همین رابطه همچنین طی یک هفته گذشته نیز ۵ نفر از چهره‌های سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیر مستند و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند. الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیراندازهنگامه قاضیانی این افراد هستند.

۳ فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضائی در مورد مطالب غیر واقعی مطرح شده پاسخگو باشند.

این گزارش حاکی است؛ عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضائی، به دادستانی احضار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.