تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 6:01
کد خبر : 11745

وزیر کشور: ۲.۵ میلیون زائر تا کنون به پیاده‌روی اربعین اعزام شده اند

وزیر کشور: ۲.۵ میلیون زائر تا کنون به پیاده‌روی اربعین اعزام شده اند
وزیر کشور با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرزهای کشور به خوبی در حال انجام است اعلام کرد که تاکنون ۲ و نیم میلیون نفر زائر به پیاده‌روی اربعین اعزام شده اند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، احمد وحیدی پیش از ظهر دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: وضعیت کنونی مرزها برای تردد زائران خوب است و جمع زیادی از زوار عازم عراق و پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وحیدی با بیان اینکه تردد زائران از ۶ مرز کشور در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون حدود ۲ و نیم میلیون نفر از زائران ایرانی عازم پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وزیر کشور گفت: در برخی از مرزها تراکم و ازدحام زائران زیاد است که درخواست داریم زائران برای پیاده‌روی مرزهای مختلف را انتخاب کنند.

وی همچنین هدف از سفر خود را به کرمان بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های این استان عنوان کرد و افزود: در این سفر چند پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از مس سرچشمه، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار و افتتاح پروژه کنسانتره سیریز شهرستان زرند از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به کرمان است.

نشست شورای اداری استان کرمان و جشنواره شهید رجایی همراه با آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۱۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی استان کرمان نیز با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.