تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 6:19
کد خبر : 13680

وحدت فرماندهی یگان های ویژه و تکاوری برای توسعه امنیت و خدمت به مردم

وحدت فرماندهی یگان های ویژه و تکاوری برای توسعه امنیت و خدمت به مردم
فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به استقرار سامانه پهپادی در کویر استان کرمان، وحدت فرماندهی یگان های ویژه و تکاوری را زمینه ساز توسعه امنیت و خدمت به مردم برشمرد.

به گزارش نسیم صبا:سردار”حسن کرمی”در برنامه بازدید خود از مجموعه یگان ویژه پلیس استان کرمان با اشاره به درک حس و حال جهاد و مقاومت در دیار سردار دل ها بیان داشت: همه مبارزان و آزادیخواهان جهان به تاسی از این فرهنگ متعالی که از استان کرمان و از دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشات می گیرد در مقابل خشن ترین دشمن خود مقاومت و ایستادگی می کنند.
وی در ادامه در خصوص فرماندهی واحد یگان های تکاوری و یگان ویژه مجموعه انتظامی افزود: فرماندهی کل انتظامی کشور بنا به تدابیری در حوزه ارتقاء امنیت مناطق کویری کل کشور تصمیم گرفته اند تا یگان های تکاوری که در حوزه امنیت محدوده وسیع کویر اجرای ماموریت می کنند تحت مدیریت و فرماندهی یگان های ویژه قرار بگیرند.
سردار”کرمی” ادامه داد: در این راستا یگان ویژه که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت و مقابله با نا امنی ها دارد با مجموعه یگان های تکاوری با یک وحدت فرماندهی اجرای ماموریت می کند و قطعا ابزار، تجهیزات و مهارت هایی که در اختیار یگان ویژه است خیلی بهتر و موثرتر در انجام سایر ماموریت های انتظامی و همچنین نظم و امنیت کویر به کار گرفته خواهد شد.
فرمانده یگان های ویژه فراجا تصریح کرد: در مناطق کویری تهدیدات خاصی متصور و لازم است به طور مرتب به صورت زمینی و هوایی پایش شوند که در این راستا پایش حوزه زمینی به یگان های تکاوری محول می شود و برای پایش هوایی نیز استقرار یگان پهپادی فراجا در کویر را خواهیم داشت و تلاش می کنیم محدوده کویر گسترده استان کرمان و دیگر نقاط کل کشور به صورت شبانه روزی تحت پایش و رصد قرار بگیرد.
سردار”کرمی”در پایان با اشاره به برخورداری استان کرمان از منابع معدنی و صنعتی رو به توسعه بیان کرد: قطعا هر چه امنیت این حوزه افزایش یابد شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه اشتغال و توسعه این منطقه و کشور خواهیم بود و مردم و سرمایه گذاران نیز با کمترین دغدغه وارد فعالیت می شوند از اینرو تقویت و تجهیز این یگان انتظامی انجام می گیرد و بعدا هم به این تجهیزات اضافه خواهد شد تا ان شاء الله ضریب امنیت کویر پهناور کرمان و سایر استان های همجوار ارتقا یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.