تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 6:30
کد خبر : 15671

نظام ارزی کشور باید متعهد به رفع نیاز تولیدکنندگان شود

نظام ارزی کشور باید متعهد به رفع نیاز تولیدکنندگان شود
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به تعاملات مشترک دولت و بخش خصوصی، نظام ارزی کشور باید متعهد به تامین ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ماه پایانی سال شود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سید احسان خاندوزی در صد و هجدهمین جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به پایان وقفه این نشست‌ها، گفت: در جلسه مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان بر نقش آفرینی بخش خصوصی و نیز رفع موانع تولید تاکید شد؛ این موضوع مهمی است و باید ثمرات آن در تصمیم‌ها قابل مشاهده باشد. امسال که رشد تولید و مهار تورم در دستور کار کشور قرار داشت، باید دستاوردهای مثبت و گره‌ها و موانع برای رئیس جمهوری ارسال شود تا صدای فعالان بخش خصوصی شنیده شود.

خاندوزی در ادامه تاکید کرد: در یک ماه و نیم پایانی سال با توجه به لزوم تأمین بازار شب عید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، سر فصل دیگری از تعاملات مشترک دولت و بخش خصوصی آغاز می‌شود و بر همین اساس نظام ارزی کشور باید متعهد به تأمین ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شود.

وی افزود: جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی بعد از نزدیک هشت ماه تشکل شد که جای خوشحالی دارد. در روزهای اخیر سرعت تأمین ارز واردات کالا افزایش یافته است، افزایش سرعت تأمین ارز در روزهای اخیر خود را در ثبت سفارش‌ها نشان می‌دهد. ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.