تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 10:59
کد خبر : 244

مناطق حاشیه ای شهرهای استان کرمان ساماندهی شود

مناطق حاشیه ای شهرهای استان کرمان ساماندهی شود

به گزارش نسیم صبا از مهر، یدالله موحد ظهر شنبه در دیدار با شهرداران استان کرمان با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای شهرهای کرمان گفت: عوامل حاشیه نشینی باید در شهرهای مختلف احصا و برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی انجام شود. وی افزود: در شهر کرمان وضعیت مناطق ۱۴ معصوم و شیشه گر مناسب نیست که در این راستا باید برنامه ریزی لازم

به گزارش نسیم صبا از مهر، یدالله موحد ظهر شنبه در دیدار با شهرداران استان کرمان با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای شهرهای کرمان گفت: عوامل حاشیه نشینی باید در شهرهای مختلف احصا و برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی انجام شود.

وی افزود: در شهر کرمان وضعیت مناطق ۱۴ معصوم و شیشه گر مناسب نیست که در این راستا باید برنامه ریزی لازم انجام و وضعیت این مناطق ساماندهی شد.

موحد ادامه داد: باید مشکلات در هر یک از این مناطق شناسایی شود و دستگاه‌های فرهنگی و خدمات برای رفع مشکلات وارد عمل شوند.

وی گفت: یکی از دلایل افزایش حاشیه نشینی در ماه‌های اخیر در کرمان وضعیت نامناسب اقتصادی است و در این مناطق نیز اکثراً افراد با مشکلات اقتصاد حاد زندگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: از مهمترین مسائلی که وجود دارد ساماندهی وضعیت مناطق موجود و جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.