تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 6:37
کد خبر : 15026

معیشت مردم و کنترل بازار نیازمند همراهی همه دستگاه‎‌ها است

معیشت مردم و کنترل بازار نیازمند همراهی همه دستگاه‎‌ها است
وزیر دادگستری در دیدار با رییس ستاد ملی روایت پیشرفت خواستار همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی برای بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم شد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری میزبان دستیار رئیس جمهور در ستاد ملی روایت پیشرفت بود.

وزیر دادگستری در این دیدار که با حضور معاونین و مدیران وزارت دادگستری همراه بود، در سخنانی ضمن تشریح وظایف و حوزه اختیارات وزارت دادگستری، مهمترین وظیفه این وزارتخانه را تلاش در جهت تقویت روابط قوای سه گانه با هدف افزایش هم‌افزایی و همگرایی برای حل مشکلات و پیشبرد امور کشور برشمرد.

رحیمی با اذعان به فعالیت‌ها و دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، بر لزوم اطلاع‌رسانی و انعکاس این فعالیت‌ها در قالب روایت پیشرفت تاکید کرد.

وزیر دادگستری با اشاره به دغدغه رئیس جمهور در خصوص وضعیت معیشت مردم و موضوع کنترل و رصد بازار و قیمت‌ها، خواستار همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی برای بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم شد.

حجت الاسلام و المسلمین تقدیری، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت نیز در این نشست، گفتمان دولت سیزدهم را روایت پیشرفت‌ها، امیدها و دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: گفتمان دولت مردمی مبتنی بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته است.

وی ایجاد امید در ملت برای حرکت و تکاپو به سوی قله‌های پیشرفت را اصل مهم گفتمان دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: جنس روایت پیشرفت صرفاً داده و ارقام نیست بلکه بیان روند و مسیری است که در فراز و فرود اتفاقات و مسائل و مشکلات، منجر به توفیق، پیشرفت و تعالی شده است، مهم‌ترین اتفاق در جهاد تبیین، روایت پیشرفت است.

در ادامه این نشست، سیدعلی کاظمی معاون حقوق مالکیت فکری، علی فرهادی معاون حقوقی و امور مجلس، احمد اصانلو معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل و مولایی جم معاون توسعه مدیریت و منابع، به تشریح و ارائه گزارش اقدامات حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.