تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:58
کد خبر : 1068

رئیس جمهور : باید برای تولیدات مازاد کشاورزی مازندران برنامه‌ریزی دقیق شود

رئیس جمهور : باید برای تولیدات مازاد کشاورزی مازندران برنامه‌ریزی دقیق شود

رئیس جمهور با اظهار این‌که ظرفیت‌های قابل توجهی در مازندران وجود دارد که از جمله آن تولیدات محصولات کشاورزی مازاد است ، تاکید کرد: باید برای تولید مازاد کشاورزی مازندران برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد. به گزارش نسیم صبا از ایرنا ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز جمعه در قالب هفدهمین سفر استانی از

رئیس جمهور با اظهار این‌که ظرفیت‌های قابل توجهی در مازندران وجود دارد که از جمله آن تولیدات محصولات کشاورزی مازاد است ، تاکید کرد: باید برای تولید مازاد کشاورزی مازندران برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز جمعه در قالب هفدهمین سفر استانی از طریق فرودگاه بین المللی دشت‌ناز وارد مازندران شد و از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه ، سید محمود حسینی‌پور ، استاندار و جمعی از مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفت ، در جمع خبرنگاران افزود : امروز توفیقی شده است که در استان مازندران حضور پیدا کنیم و ادای احترامی به بیش از ۱۰ هزار شیهد استان و به خانواده معظم شهدا و جانبازان و بویژه مردم سختکوش مازندران داشته باشیم.

رییس جمهور با اظهار این که مازندران استانی است که تولید کننده محصولات کشاورزی است و قطب کشاورزی کشور محسوب می شود ، اظهار داشت : مازندران ظرفیت های زیادی در این بخش دارد و در بیشتر تولیدات محصولات کشاورزی رتبه اول ، دوم و سوم کشور را دارد که باید از همه ظرفیت های کشاورزی ، معادن خوبی که دارد ، شهرک های صنعتی که دارد استفاده کرد ، اما مشکلات و کمبودهای استان نیز زیاد است.

رئیسی گفت : بررسی های زیادی برای توسعه استان مازندران انجام شده است. مسوولان استان نکاتی را مطرح کرده اند که امروز در جلسات هیات دولت به تصمیم برای رفع مشکلات استان خواهیم رسید و نکته بسیار مهم این است که ظرفیت های قابل توجهی دارد که برنامه ریزی دقیق نیاز است تا بتوان از ظرفیت های مازندران برای کشور استفاده کرد.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و همچنین معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری همراهی می‌کنند.

بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.

قرار است در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران ارائه دهند تا در باره حل مسایل و مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی تصمیم گیری شود.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.