تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 7:55
کد خبر : 14101

معاون اجرایی رئیس جمهور: رئیس جمهور هفته آینده میهمان البرزی‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور: رئیس جمهور هفته آینده میهمان البرزی‌ها
محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت:: بعد از سفر اول هیات دولت به این استان حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تزریق شد.

وی ادامه داد: روز گذشته – سه‌شنبه – نیز نشستی با حضور رییس‌جمهور و فعالان اقتصادی و عمرانی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد از جمله افتتاح ۷ کیلومتر از بخش شمالی کمربندی شهید سلیمانی و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های آب، فاضلاب، تصفیه‌خانه و مسکن کرج و استان البرز نیز در دستور کار است.

وزیر ارتباطات: رشد ۸ برابری استفاده از پیام رسان‌های داخلی در بیش از یک سال اخیر

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات نیز در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته مخاطبان پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی بعضا تا ۵، ۶ برابر و حتی تا ۸ برابر افزایش پیدا کرده است. این افزایش هم در تعداد کاربر روزانه و هم در تعداد کاربر فعال ماهانه است. حضور مردم هم موضوعی است هم که برای کسب و کار مهم است.

وی با بیان اینکه الان زمینه لازم برای فعالیت کسب و کارها در سکوهای داخلی بیش از گذشته فراهم شده، خاطرنشان کرد: دولت هم در سال گذشته آیین‌نامه حمایت از کسب و کارها و سکوهای اقتصاد دیجیتال را تصویب کرد که در این آیین‌نامه یک بسته حمایتی پیش‌بینی شده که بندهایی از آن اجرا شده و در حال پیگیری اجرایی شدن سایر بندهای آن هستیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور: ابتکار دولت سیزدهم در تهیه لوایح شکایت از منافقین

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پیگیری ها برای آزاد شدن اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: ما چند بار به صورت کتبی نامه نوشتیم تا تیمی تشکیل شود برای تفاهم بر سر مبلغی که آمریکایی ها بپردازند، ولی آنها هنور اقدامی نکرده و گفته اند باید با مقامات بالاتر خود هماهنگ کنند، اما اتفاقی هنوز رخ نداده است.

وی همچنین درباره رسیدگی به جنایات اعضای سازمان منافقین، گفت: در این دولت با پیگیری‌ها و برگزاری جلسه‌های مختلف و دعوت از وزارت اطلاعات، اسناد مربوط به جنایات منافقین جمع آوری و ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.