تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 5:49
کد خبر : 7285

پیام دختر دهه نودی به رئیس جمهور

پیام دختر دهه نودی به رئیس جمهور
رئیس جمهور گفت: در ورود به مصلا دختر خانمی که دهه نودی است گفت که شما را به خون شهید سلیمانی قسم می دهیم که ما پای کار هستیم و به مسئولان هم پیام ما را بدهید که ما دهه هفتادی ها و هشتادی ها و نودی ها پای این انقلاب و نظام هستیم

به گزارش نسیم صبا:وی گفت به مسئولان هم پیام ما را بدهید که ما دهه هفتادی ها و هشتادی ها و نودی ها پای این انقلاب و نظام هستیم و مسئولان با قدرت و قوت و با اعتماد به نفس و اتکال به خدا حرکت کنند . یقین بدانید خون شهید سلیمانی پیروزی را برای ملت به ارمغان آورده و بعد از این پیروزهای بسیاری را در پرتو خون شهید سلیمانی خواهیم داشت.

آیت الله رئیسی ادامه داد: به همه شما بازماندگان شهید سلیمانی به ویژه خانواده معظم و مکرم وی و بیت رفیع شهید سلیمانی تسلیت و تبریک عرض می کنم و این نگاه، حمایت، بصیرت، افتخار و همراهی ملت را که همواره بوده و هست از افتخارات این بیت است و شما که تمام تلاش هایتان این است که شهید سلیمانی را متعلق به همه مردم آزاده دنیا بدانید. امروز مقالات و دلنوشته ها در فضای مجازی و کتاب ها که طی این چند سال در فضایل شهید نوشته شده همه گواه این است که به شهید سلیمانی پیام بدهند که شهید بزرگوار با تو میثاق بسته ایم که این گسستنی نیست و تا آخر پای نظام و انقلاب و ولایت و ارزش ها ایستاده ایم.

رئیس جمهور گفت: شهید عزیز بزرگوار؛ آقای سلیمانی که به مضجع نورانی امامان و عتبات عالیات و در آن سفری که با بارگاه امام هشتم مشرف شدید به آستان بوسی امام آمدید و نمی دانم با امام رضا(ع) چه سَر و سِرّی داشتید و می گفتید اما همان موقع که کنار مرقد نورانی امام رئوف ایستاده بودم، حدس من این بود که از آن امام رئوف شهادت می خواست و آنچه که دختر شهید گفت که پدرم به آرزوی خود رسید و همان موقع تصورم این بود شهید سلیمانی چه چیزی می خواهد که این گونه زار می زد؛ در ذهنم این بود که او بهترین که شهادت باشد را می خواست.

آیت الله رئیسی ادامه داد: آقای سلیمانی! با تو میثاق بسته و می بندیم همه دولتمردان که ارادتمند شما هستند و همه کسانی که در کسوت خدمتگزاری به مردم هستند ، به مردم عزیز اطمینان می دهند که تا آخرین نفس در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از مردم و خدمت گزاری مخلصانه به مردم از پای ننشینند و به مردم اطمینان می دهیم خون مطهر شهید سلیمانی پیامش برای خدمتگزاران در همه جای کشور و همه جای جهان اسلام این است که تمام تلاش برای گره گشایی از زندگی و خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها باشد و این پیام را از زندگی تو دریافت کردیم و با همه وجود در عرصه خدمتگزاری تلاش این است از خدمت مخلصانه به مردم کوچکترین غفلتی نداشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.