تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 7:20
کد خبر : 10749

لزوم انسجام و وحدت رویه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

لزوم انسجام و وحدت رویه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی
انسیه خزعلی در کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار کرد: پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی، نیازمند انسجام و وحدت رویه نهادهای متولی و همچنین تشکل های مردم نهاد است.

به گزارش نسیم صبا به نقل از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی؛معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که عصر امروز در محل این معاونت تشکیل شد، با ابراز امیدواری از تلاش های نتیجه بخش در این راستا افزود:

پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی، نیازمند انسجام و وحدت رویه نهادهای متولی و همچنین تشکل های مردم نهاد است و در این مساله مهم نمی توان از نقش موثر مراکز خودجوش مردمی غفلت کرد، چراکه این تشکل های مردم نهاد است که با پیشرانی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی، می توانند تحولات اساسی را در کشور ایجاد نمایند.

وی افزود: لازمه اثرگذاری هیات های اندیشه ورز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ورود به فاز عملیاتی است که بخش اساسی این طرح ها باید در حیطه آموزش از نوع پرورش افکار و توانمندسازی، بمنظور شکوفایی جامعه و افزایش میزان پیشگیری از آسیب ها به کار گرفته شود.

انسیه خزعلی در این باره گفت: نمود عینی ورود تشکل های مردم نهاد به این موضوع را می توان در برخی مناطق محروم مشاهده نمود که از طریق آموزش های متمادی در طی چهار دهه بعد از انقلاب، با وجود محرومیت های بی شمار ، شاهد رشد و بالندگی اهالی آن هستیم.

در این نشست که با حضور مسئولین بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معاونین و مدیران کل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تشکیل شد، با تاکید بر مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، مساله آموزش و احصاء راهکارهای مختلف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.