تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 7:16
کد خبر : 15855

لباس گرم شعله بخاری کم، شعار بیست و دومین جشنواره فیلم فجر کرمان

لباس گرم شعله بخاری کم، شعار بیست و دومین جشنواره فیلم فجر کرمان
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان از اختصاص سردرب 2 سینما در کرمان به بیلبورد تبلیغاتی صرفه جویی و استفاده بهینه از گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش نسیم صبا: اکبر میرزایی در تشریح خبر فوق افزود: صنعت گاز بخش مهمی از اقتصاد و همچنین زندگی مردم را تشکیل می‌دهد و فرهنگ بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز به‌عنوان یکی از متاثرترین راه حل ها در کاهش مصرف گاز به کمک می کند.
وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و آگاهی سازی جامعه در خصوص چگونگی مصرف بهینه و ایمن گاز، بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در واحد روابط عمومی توانسته ایم در سال جاری پیام مصرف بهینه و استفاده صحیح از نعمت گاز طبیعی را در اقصی نقاط استان به نمایش گذاریم.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: اینبار همزمان با آغاز بیست و دومین جشنواره فیلم فجر تصمیم بر اکران بیلبورد تبلیغاتی مصرف بهینه و ایمن گاز بر سردر ۲ سینمای آسیا و مهتاب کرمان که در مرکز و یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های شهر قرار دارند، گرفتیم.
به گفته میرزایی از ابتدای فصول سرد تاکنون بیش از ۴ هزار متر بنر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در استان کرمان نصب گردیده است.
وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و مشترکین گاز، افزود: حضور مدیرعامل و کارشناسان شرکت گاز استان کرمان در برنامه های رادیویی و تصویری صدا و سیمای مرکز استان، ساخت کلیپ و موشن گرافی، ارتباط چهره به چهره در پاسخگویی به ابهامات و سوالات مردمی، تبلیغات محیطی در ایستگاه های اتوبوس و درب تمامی ادارات دولتی، توزیع بروشورهای ایمنی و مصرف بهینه، اطلاع رسانی از سایت شرکت، تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی در قبوض گاز و … از دیگر اقدامات ما برای آگاهی سازی مردم شریف استان بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان در آخر ضمن تشکر از همکاری مدیریت محترم سینماهای نامبرده، گفت: برنامه های فرهنگ سازی همچنان ادامه دارد و در سال آینده هم با توجه به نیاز مشتریان شرکت و نتایج پروژه های مدون افکار سنجی و سایر پروژه های پژوهشی، تلاش می شود، اطلاع رسانی لازم درخصوص مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی انجام گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.