تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 7:05
کد خبر : 16136

عاملان سرقت ۲ هزار تن گندله سنگ آهن در سیرجان دستگیر شدند

عاملان سرقت ۲ هزار تن گندله سنگ آهن در سیرجان دستگیر شدند
- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری پنج عامل سرقت ۲ هزار تن سنگ آهن و توقیف ۲ کامیون در راستای این پرونده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم صبابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ جواد خواجه‌پور افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و همکاری عوامل یکی از شرکت معدنی و صنعتی این شهرستان از قصد تعدادی افراد برای سرقت مقادیری گندله سنگ آهن و انتقال آنها به یکی از استان های مرکزی کشور برای فروش، مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: در ادامه مأموران پلیس آگاهی ضمن رصد فعالیت این عاملان سرقت با انجام پیجوئی های تخصصی، پنج متهم دخیل در این سرقت ها را شناسایی و طی چند عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود با معرفی یک نفر مالخر در استان یزد، تاکنون به سرقت بیش از ۲ هزار تن گندله سنگ آهن و انتقال آنها به استان یزد و حتی دریافت کرایه حمل اعتراف کردند که همچنان تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

سرهنگ جواد خواجه پور در خاتمه بر تعامل مردم با پلیس تاکید کرد و از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از جمله قاچاق منابع طبیعی و ملی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.