تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 6:13
کد خبر : 14560

ضرورت وحدت مسوولان برای توسعه مازندران

ضرورت وحدت مسوولان برای توسعه مازندران
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه سه شنبه در جمع مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات کشور برضرورت وحدت ومفاهمه نیروهای فکری و اندیشه ورزان برای هم افزایی در راستای برون رفت از چالش‌های پیش روی کشور تاکید کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به نظام مسائل استان مازندران گفت: مسؤولان مازندران در سطوح مختلف باید بر روی حل چالش‌های پیش روی استان با برنامه ریزی راهبردی تمرکز کنند.

محمدعلی محسنی بندپی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مساعی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیگیری مسائل توسعه استان در خصوص مهمترین نیازها و تنگناهای توسعه و نیز ظرفیت‌های پایدار و مزیت‌های بالقوه اقتصادی استان مطالبی بیان کرد.

همچنین در این جلسه هریک از نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با تشریح بخشی از مشکلات و تنگناهای توسعه استانی خواستار توجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حمایت از برنامه‌های کلان توسعه این خطه شدند.

در این جلسه همچنین در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه، همسان سازی حقوق بازنشستگان، مشکلات عمده مازندران مانند مسائل پسماند، محصولات زراعی و باغی و طرح‌های توسعه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی بحث وتبادل نظر شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.