تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 6:02
کد خبر : 12583

شبکه تروریستی وابسته به داعش در کرمان منهدم شد/ دستگیری ۷ تروریست

شبکه تروریستی وابسته به داعش در کرمان منهدم شد/ دستگیری ۷ تروریست
دادستان کرمان گفت: در پی اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، شبکه تروریستی داعش در کرمان شناسایی و هفت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روزهای اخیر مجدد گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود در استان کرمان شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

این مقام ارشد قضائی در کرمان افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به حول و قوه الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهادهای امنیتی این استان قرار گرفته و بازداشت شدند.

بخشی تصریح کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ان شاالله در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.