تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 5:44
کد خبر : 13308

رییس کل دادگستری استان کرمان خبرداد: ۱۰ آبان ماه، موعد سفر استانی ریاست قوه قضاییه به استان کرمان خواهد بود

رییس کل دادگستری استان کرمان خبرداد:  ۱۰ آبان ماه، موعد سفر استانی ریاست قوه قضاییه به استان کرمان خواهد بود
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، ریاست محترم قوه قضاییه به استان کرمان امروز ۱۰ آبان ماه انجام خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات این سفر افزود: ریاست محترم قوه قضاییه چند نوع سفر به استانها دارندکه یکی از موارد سفرهای مناسبتی است که سال گذشته در سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان ایشان بودیم و این سفر، برکات زیادی برای استان کرمان در پی داشت.

وی ضمن بیان این مطلب که نوع دیگر از سفرهای ریاست محترم قوه قضاییه، سفرهای مساله محور است، تاکید کرد: نوع سوم سفرهای قاضی القضات به استان ها در قالب سفرهای رسمی تعریف می شود که با همراهی اعضای شورای عالی قضایی انجام می گردد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که سفر روز آینده ریاست قوه قضاییه به استان کرمان از نوع سفرهای استانی است، ادامه داد: این دور از سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان با حضور۲۰ نفر از اعضای شورای عالی قضایی کشور، معاونین قوه قضاییه و روسای سازمان های تابعه برگزار می شود و مشکلات و معضلات شهرستان ها با حضور نمایندگان ریاست محترم قوه قضاییه نیز بررسی شده و در مرکز استان مورد جمع بندی قرارمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی یادآور شد: از حدود یکماه قبل تیم‌۲۰ نفره ای از نمایندگان قوه قضاییه در نقاط مختلف استان کرمان حضور یافته و مشکلات و اولویت های سفر را بررسی و جمع بندی کردند وگزارش مربوطه به ریاست قوه قضاییه تقدیم شده است و در این دور از سفر استانی؛ متناسب با گزارشات دریافت شده، نمایندگانی برای حضور در شهرستان ها انتخاب شده اند و براین اساس، تمام شهرستان ها میزبان نمایندگان ریاست قوه قضائیه خواهند بود و شخص ریاست قوه قضائیه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بازدید از مجتمع های قضایی، نشست با همکاران اداری و قضایی، نشست با فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار محتلف مردم و حضور در نشست شورای اداری استان از برنامه های ریاست قوه قضاییه به استان کرمان خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: در این سفر نمایندگان فعالان اقتصادی و نمایندگان اقشار مختلف مردم نیز مطالب خود را به محضر ریاست قوه قضاییه ارائه خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: در بخش پایانی این سفر یکروزه نشست شورای عالی قوه قضاییه و شورای قضایی استان پس از نماز مغرب و عشا انجام می شود‌ و گزارشات نمایندگان در شهرستان ها و مرکز استان مطرح و مصوبات سفر به تصویب نهایی می رسد و این مصوبات در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد.

وی بیان کرد:پیش بینی می شود که در این سفر به عنوان یک سفر رسمی، بررسی مشکلات قضایی و اداری دادگستری انجام شود و بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی نیز مورد بررسی قرار گیرد و با تدوین مصوبات، گام بلندی برای حل مشکلات دادگستری برداشته شود تا در نتیجه دادگستری کل استان کرمان بتواند خدمتگزاری بهتر و بیشتری به مردم شریف استان کرمان داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.