تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 7:57
کد خبر : 15987

دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران چگونه گذشت؟

دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران چگونه گذشت؟
دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران با نشست دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی آغاز شد و نکته مشهود آن حضور پررنگ و بیشتر چهره‌های مختلف در غرفه‌های رسانه‌ها بود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، دومین‌روز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از صبح امروز دوشنبه ۳۰ بهمن کار خود را آغاز کرد و نکته بارز آن شلوغی بیشتر و مضاعف نسبت به روز اول بود. طبق مشاهدات خبرنگاران مهر از روز دوم این‌رویداد، شمار مهمانان و چهره‌های حاضر در نمایشگاه افزایش قابل توجهی نسبت به دیروز (روز اول) داشت و غرفه‌های رسانه‌های مختلف ازجمله گروه رسانه‌ای مهر از صبح تا ظهر از مهمانان مختلف خالی و پر شد.

اولین‌برنامه و نشست آن، «دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی» بود. نشست بعدی امروز، «اخبار جعلی» بود که با حضور و سخنرانی مریم سلیمانی و حسین بصیریان از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد. برنامه مهم صبح‌گاهی دیگر امروز نمایشگاه، نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه بود که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی همراه بود و در آن ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه به سوالات اهالی رسانه پاسخ گفت.

امروز دوشنبه همچنین دو کارگاه آموزشی برای ساعت ۱۴ در نظر گرفته شده بود که یکی از آن‌ها «کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی» با تدریس فریدون صدیقی، و دیگری کارگاه «مخاطب‌شناسی رسانه» با تدریس حسن خجسته بود.

بعدازظهر دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران همچنین با برگزاری نشست «تجربه انقلاب اسلامی» از ساعت ۱۶ همراه است که مهدی فضایلی و کاظم انبارلویی در آن سخنرانی می‌کنند.

نکوداشت تقی دژاکام از چهره‌های رسانه و ارتباطات کشور هم عصر امروز برگزار شد.

تمدید ساعت بازدید از نمایشگاه

ستاد خبری نمایشگاه پیش از ظهر دوشنبه اعلام کرد، به‌دلیل استقبال مخاطبان نمایشگاه از این‌رویداد، ساعت پایان آن از ساعت ۱۸:۳۰ با یک‌ساعت افزایش به ۱۹:۳۰ تمدید شده است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری مهر و تلویزیون بریکس

یکی از خبرهای امروز نمایشگاه رسانه‌های ایران، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه رسانه‌ای مهر و تلویزیون بریکس بود. در این مراسم که در ساعات عصر دوشنبه با تماس تصویری و به‌طور مجازی انجام شد، محمدمهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه ای مهر و حسین طاهری معاونت خبر خبرگزاری مهر و صدیقه حسینی مدیرکل پژوهش، توسعه و نوآوری خبرگزاری مهر حضور داشتند. در طرف دیگر تفاهم هم جانا تولستی کوا مدیرعامل تلویزیون بریکس، داریا ایوانکووا مدیر بخش همکاری های بین المللی تلویزیون بریکس و یوجی میشین کارشناس بخش همکاری های بین المللی تلویزیون بریکس به صورت مجازی در این مراسم حضور داشتند.

رونمایی از پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی»

پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» هم از دیگر برنامه‌های عصر امروز غرفه گروه رسانه‌ای مهر در نمایشگاه رسانه‌های ایران بود.

این‌پویش به‌طور رسمی توسط محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور و همراهی محمدمهدی رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر رونمایی شد.

پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» پویش بزرگ تبلیغاتی خبرگزاری مهر است که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند به کمک آن، در سطح گسترده و به صورت کاملاً رایگان، امور مربوط به تبلیغات خود را سامان دهند. در این پویش همه نامزدها به صورت یکسان می‌توانند از فرصت تبلیغاتی ایجاد شده در خبرگزاری مهر بهره‌مند شوند.

گفتگوی آزاد سخنگوی دولت با جوانان

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ضمن حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران، در سالن نشست‌های این‌رویداد حاضر شده و به گفتگوی آزاد با جوانان و دانشجویان پرداخت.

برگزاری نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نشست هفتگی خود با رسانه‌ها را امروز دوشنبه ۳۰ بهمن همزمان با دومین‌روز برپایی نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار کرد. یکی از مهم‌ترین جملاتی هم که در این‌نشست مطرح کرد، این بود که ورود کالاهای صهیونیستی به ایران ممنوع است و هیچ‌کالای صهیونیستی وارد سرزمین ایران نمی‌شود.

برگزاری نشست خبری رییس سازمان غذا و دارو

سیدحیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو هم نشست خبری خود با خبرنگاران را امروز در نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار کرد.

حاشیه‌های حضور علی مطهری

از دیگر حاشیه‌های دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران، حضور علی مطهری در آن بود که باعث شد عده‌ زیادی از مردم و مخاطبان در محوطه حضور او گرد هم آمده و ضمن انتقاد به مواضع سیاسی او و دیگر سیاسیون، به بیان شعارهای سیاسی موردنظر خود بپردازند.

مطهری ضمن حضور در غرفه گروه رسانه‌ای مهر و غرفه دیگر رسانه‌ها، درباره فهرست مورد نظرش در انتخابات مجلس صحبت کرد.

حضور کارناوال «از خراسان تا فلسطین»

یکی از حاشیه‌های امروز نمایشگاه رسانه‌های ایران، حضور کارناوال «از خراسان تا فلسطین» در صحن مصلی امام خمینی (ره) و غرفه‌های مختلف نمایشگاه بود. اعضای این‌کارناوال که یک‌گروه مردمی هستند و از خراسان تا تهران را پیاده آمده‌اند، در راه راهپیمایی، شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند. بنای این‌گروه بر ادامه پیاده‌روی تا قم و جمکران و سپس حرکت به‌سمت عتبات عالیات در عراق است.

کارناوال «از خراسان تا فلسطین» پس از عتبات عالیات قصد دارد به‌سمت سوریه و سپس فلسطین حرکت کند تا به گفته اعضایش، نماز روز قدس را در مسجدالاقصی بخوانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.