تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 7:45
کد خبر : 12929

دولت سیزدهم با مدیریت عالی گره‌های چندین ساله را باز کرد

دولت سیزدهم با مدیریت عالی گره‌های چندین ساله را باز کرد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی مردم‌دار و میدان‌دار بوده و به دنبال حل مساله است و نه حمل آن گفت: اگر رسیدگی به مسایل همانند گذشته بود امروز همچنان شاهد توقف بسیاری از پروژه‌ها بودیم اما دولت جدید با مدیریت عالی گره‌های چند ۱۰ ساله را حل کرده است.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا: محسن منصوری دوشنبه شب در سفر یک روزه به استان قزوین با حضور در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به این استان تاکید کرد: رئیس‌ جمهور علی‌رغم مشغله فراوانی که دارند با جزییات مسایل و پروژه‌ها را پیگیری می‌کنند تا جایی که گزارش‌ها نشان می‌دهد که در همه بخش ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، دیپلماسی و اقتصادی رشد قابل قبولی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت به‌ گونه‌ای است که مقام معظم رهبری ضمن تمجید از آن، مهر تاییدی نیز بر آن زدند، اظهار کرد: این برکات نشانه آن است که مدیران دولت سیزدهم به دور از تشریفات، خدمات صادقانه، جهادی و شبانه‌روزی ارایه می‌کنند.

منصوری یادآور شد: اگر ممارست نباشد روند اجرای یک پروژه عمرانی سال ها به طول می انجامد و به همین دلیل مدیران گذشته چون برنامه مناسبی نداشتند امروز شاهد چنین طرح هایی هستیم که تا قبل از دولت سیزدهم همچنان بلاتکلیف برزمین مانده بود.

دولت سیزدهم از نظر پیگیری و چابکی‌ و توان، کارهای جدی انجام می‌دهد
وی ادامه داد: دولت سیزدهم از نظر پیگیری و چابکی‌ و توان، کارهای جدی انجام می‌دهد و در حوزه اقتصادی نیز شاهد آرامش نسبی در بازار هستیم اگرچه در حوزه معیشتی نارضایتی هایی وجود دارد اما به مرور زمان اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

معاون اجرایی رییس‌ جمهور تاکید کرد: استاندار قزوین مدیری پرتلاش و جهادی است که عملکردش مورد تایید شخص رییس جمهور و اعضای دولت است، و با وجود عملکرد قابل قبول ایشان، تمام قد مورد حمایت ما قرار دارند.

اولویت در تخصیص اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است
وی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات، اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است، پروژه‌هایی که پیشرفتی نداشته باید در اولویت پایین تر قرار بگیرد و پروژه‌های با درصد پیشرفت بالا که نیاز به هماهنگی بین دستگاه‌ی دارد در اولویت قرار بگیرد.

به گفته وی، باید طعم شیرین خدمت‌رسانی را به مردم بچشانیم که یک راه آن اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، مانند آزادراه قزوین – تنکابن که از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری به این استان است اما تا قبل از دولت سیزدهم پروژه متوقف بود و هم اکنون فاز یک آن ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

قزوین در حوزه حمل و نقل، صنعت، فرهنگ، کشاورزی و گردشگری از مستعدترین استان‌ها است
وی با بیان اینکه اولویت پروژه‌ها باید مشخص باشد و در نهایت ۱۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا با توجه به ظرف اقتصادی کشور تعیین شود، افزود: استان قزوین در حوزه حمل و نقل، صنعت، فرهنگ، کشاورزی و گردشگری از مستعدترین استان‌ها کشور است و با وجود ظرفیت نیروی انسانی بالا، بایستی نگاه مثبتی به آن داشت و ما نگاهمان این است که در تخصیص ها، استان قزوین را ویژه تر ببینیم.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به پروژه‌هایی مصوب سفر رییس جمهور در قزوین، یادآور شد: زیرساخت بهداشت و درمان و پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی باید در اولویت قرار بگیرد، ما نیز تعهد می‌کنیم پروژه به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف نشود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.