تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 6:45
کد خبر : 13476

در حاشیه دوره آموزشی کالیبراسیون بیان شد: کالیبراسیون قریب به ۱۸ هزار تجهیزات اندازه گیری مشترکین گاز استان کرمان

در حاشیه دوره آموزشی کالیبراسیون بیان شد: کالیبراسیون قریب به ۱۸ هزار تجهیزات اندازه گیری مشترکین گاز استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از تعمیر و کالیبراسیون نزدیک به 18 هزار تجهیزات اندازه گیری مشترکین عمده و جزء در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی با اعلام این خبر افزود: با گذشت ۶ ماه از سال جاری تعمیر و کالیبراسیون ۱۷ هزار و ۶۵۲ عدد کنتور دیافراگمی، ۲۰۱ عدد کنتور توربینی و ۳۷ عدد تصحیح کننده حجمی از طریق برون سپاری توسط شرکت های مورد تایید شرکت ملی گاز ایران صورت گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع فوق، بیان کرد: در این خصوص دوره آموزشی شناخت تجهیزات، کالیبراسیون و بازرسی سیستم های اندازی گیری با حضور روسا و کارشناسان شرکت های گاز استانی به مدت سه روز و به میزبانی شرکت گاز استان کرمان با هدف ارتقاء دانش همکاران در فرآیند کالیبراسیون، کاهش هدر رفت گاز و افزایش دقت تجهیزات اندازه گیری علی الخصوص سیستم های آلتراسونیک برگزار شد.
وی همچنین در رابطه با مانیتورینگ ایستگاه های CGS و مشترکین عمده گفت: شرکت گاز استان کرمان از سال ۱۳۹۳ جزو استان های پیشرو در زمینه اجرای پروژه مانیتورینگ ایستگاه های گاز در سطح کشور بوده و توانسته است مطابق دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی گاز ایران، تعداد ۸۲ ایستگاه که بیش از ۷۵ درصد مصرف گاز استان را پوشش می دهند را با فراهم نمودن زیر ساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطی لازم به سامانه مانیتورینگ متصل نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.