تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 7:10
کد خبر : 12691

توزیع ۴ هزار پزشک متخصص و فوق متخصص در نقاط مختلف کشور

توزیع ۴ هزار پزشک متخصص و فوق متخصص در نقاط مختلف کشور
معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توزیع چهارهزار پزشک متخصص و فوق متخصص در نقاط مختلف به‌ویژه نقاط محروم کشور تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سعید کریمی در بازدید از بیمارستان‌های خرم‌آباد، اظهار داشت: چهارهزار پزشک متخصص و فوق‌تخصص تا پایان مهر جاری در نقاط مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم توزیع می‌شود که حداقل ۶۰ پزشک متخصص در همه رشته‌های موردنیاز سهم لرستان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در یک سال گذشته میزان پیشرفت طرح عمرانی بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد دوبرابر شده و اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد و تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به‌ضرورت ایجاد تخت‌های بیمارستانی در لرستان، گفت: با اقدامات دولت سیزدهم هزار و ۱۰۰ تخت جدید برای استان در دست احداث است و با بهره‌برداری از آنها، سرانه استان به میانگین کشوری خواهد رسید.

کریمی، افزود: همه بیمارستان‌های لرستان دارای دستگاه «سی‌تی‌اسکن» هستند، دسترسی به «ام‌آرآی» در استان خوب است و در حوزه درمان سرطان نیز شتاب‌دهنده بعدی در این استان فعال خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای نیازمندی‌های استان حمایت خواهد شد، گفت: همچنین در خصوص تأمین ماشین بیهوشی، تخت‌های دیالیز و تجهیزات اتاق عمل در لرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: تجهیزات و نیازمندهای استان به‌زودی تأمین و در راستای ماندگاری پزشکان، پرستاران و پرداخت مطالبات و معوقات نیز پیگیری‌های لازم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.