تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 10:33
کد خبر : 860

اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی/ استقلال بدون سربازها هم گل نخورد

اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی/ استقلال بدون سربازها هم گل نخورد
بهترین اتفاق در روزهای بحرانی استقلال برای فرهاد مجیدی این است که تیمش بدون یزدانی و مرادمند هم گلی دریافت نکرد.

بهترین اتفاق در روزهای بحرانی استقلال برای فرهاد مجیدی این است که تیمش بدون یزدانی و مرادمند هم گلی دریافت نکرد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، در روزهایی که باشگاه استقلال به دلیل از دست دادن دو مدافع اصلی خود و اعزام آنها به خدمت سربازی در شرایط مطلوبی قرار ندارد، بهترین اتفاق برای آنها گل نخوردن در دو بازی پیاپی بدون مدافعان سرباز است.

استقلال سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان امکان استفاده از سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را برای ادامه فصل از دست داد تا این گمان پیش آید آنها که صاحب بهترین خط دفاعی لیگ هستند، در این قسمت با مشکل مواجه شوند.

مجیدی برای اولین بار در هفته نوزدهم مقابل فجر در ورزشگاه آزادی از این دو بازیکن استفاده نکرد و سپس در هفته بیستم مقابل نساجی در مشهد تیمش را بدون یزدانی و مرادمند به زمین فرستاد و در هر دو بازی دروازه این تیم مثل بسیاری از بازی‌های این فصل آنها بسته ماند.

آبی پوشان در حالی برابر فجر کلین شیت کردند که سیستم دفاعی خود را هم تغییر داده بودند و به دفاع خطی ۴ نفره برگشتند و با این حال باز هم دروازه‌شان باز نشد. آنها در هفته بیستم با استفاده از عارف غلامی، روزبه چشمی و محمد دانشگر بار دیگر از دفاع ۳ نفره استفاده کردند و علیرغم تلاش‌های تیم نساجی موفق به حفظ دروازه شأن در طول بازی شدند.

شاگردان مجیدی در ۲۰ بازی از رقابتهای لیگ برتر تنها ۶ بار در ۵ بازی دروازه شأن باز شده و در ۱۵ بازی گلی دریافت نکرده‌اند تا با ۶ گل خورده و ۱۵ کلین شیت صاحب بهترین خط دفاعی لیگ باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.