تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 6:31
کد خبر : 12765

تعاونی ها نقش زیادی در مردمی سازی اقتصاد دارند

تعاونی ها نقش زیادی در مردمی سازی اقتصاد دارند
- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: مردمی‌سازی اقتصاد در برنامه دولت است که تعاونی‌ها نقش مهمی در اجرای آن دارند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، مجتبی مصباح ظهر سه شنبه در مراسم هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمان گفت: مردمی‌سازی اقتصاد در برنامه دولت است که تعاونی‌ها نقش مهمی در اجرای آن دارند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب تعاونی‌های استان کرمان افزود: امسال در جمع ۱۴ تعاونی برتر کشور دو تعاونی از استان کرمان بوده است.

مصباح عملکرد تعاونی‌های استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته بالاترین صادرات محصولات در سطح کشور در حوزه تعاونی‌ها از شرکت‌های تعاونی استان کرمان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ادامه به فرایند انتخاب تعاونی‌های برتر اشاره کرد و افزود: تعاونی‌ها از طریق سامانه جامع تعاون کشور ثبت نام و مستندات خود را بارگذاری می‌کنند که بعد از امتیازبندی در رقابت ملی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمان از ۹ تعاونی برتر و سه تعاونی شایسته تقدیر، تجلیل می‌شود.

مصباح اظهار کرد: ۵۸۵۶ تعاونی فعال در سطح استان کرمان حضور دارند که این تعاونی‌ها بیش از ۶۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کردند و در مجموع ۳۵۰۰ نفر در تعاونی‌ها به صورت مستقیم شاغل هستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.