تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 7:31
کد خبر : 15279

اپراتورها باید افزایش قیمت اینترنت را صرف خرید تجهیزات و توسعه شبکه کنند

اپراتورها باید افزایش قیمت اینترنت را صرف خرید تجهیزات و توسعه شبکه کنند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مهلت اپراتورها برای افزایش سرعت اینترنت با توجه‌ به افزایش ۳۴ درصدی قیمت، گفت: اپراتورها باید ریال به ریال افزایش قیمت اینترنت را صرف خرید تجهیزات و توسعه شبکه کنند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران افزود: سود توسعه شبکه و خرید تجهیزات از محل افزایش تعرفه نصیب مردم خواهد شد.

وی ادامه‌داد: تعهدی از اپراتورهای سیار گرفتیم که تبدیل به الحاقیه پروانه آنها شده است؛ یعنی اگر انجام ندهند برخورد قانونی با آنها خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان‌کرد: این مجموعه‌ای از تعهدات است که مهم‌ترین آن این است که تا خرداد سال بعد ۳۰درصد سرعت شبکه افزایش یابد و تا پایان سال به ۵۰ درصد برسد.

زارع‌پور ادامه‌داد: توسعه نسل چهارم ارتباطات در سراسر کشور و همچنین پوشش نسل پنجم ارتباطات (که سرعت‌های بسیار خوبی دارد) که حداقل ۱۰ درصد تا پایان سال آینده محقق شود، از دیگر موارد این تعهدات است.

وی گفت: این موضوع به طور مرتب پایش خواهد شد و با راه‌اندازی یک سامانه به همین منظور، در نر داریم تا مردم این تعهدات را به شکل برخط ببینند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان‌کرد: سازمان تنظیم مقررات به‌عنوان نماینده مردم، پیگیر این موارد خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.