تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 7:23
کد خبر : 12120

انتقال اموال ایران به بانک‌های قطر هفته آینده تکمیل می‌شود

انتقال اموال ایران به بانک‌های قطر هفته آینده تکمیل می‌شود
وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط تلفنی با وزیر خارجه قطر از نقش سازنده دولت قطر در زمینه پیگیری‌های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی از نقش سازنده دولت قطر در زمینه پیگیری‌های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگوی تلفنی با ابراز خرسندی از روند تحولات شکل گرفته و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه برخی موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران و طرف‌های ثالث، از نهایی شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال جمهوری اسلامی ایران به بانک‌های قطری طی هفته آینده خبر داد.

در ادامه این گفتگو آمادگی طرفین در خصوص تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، در روز مورد توافق و با نقش آفرینی دولت قطر مورد تاکید قرار گرفت.

وزرای امور خارجه دو کشور در این تبادل نظری تلفنی بر تداوم و استمرار مشورت‌های فی‌مابین در زمینه‌های مورد علاقه تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.