تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 6:56
کد خبر : 14275

امیرعبداللهیان: روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود

امیرعبداللهیان: روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر تصریح کرد: روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر چهارشنبه شب در گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات مربوط به غزه و کرانه باختری و تهاجم جاری رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

وزیران امور خارجه دو کشور با محکومیت جنایات رژیم اسراییل علیه زنان وکودکان در غزه و کرانه، ضرورت توقف فوری جنایات جنگی، نسل کشی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی از سوی رژیم اسراییل از طریق اقدام فوری جامعه بین‌المللی را خواستار شدند.

طرفین همچنین بر ارسال گسترده کمکهای انسانی به مردم فلسطین تاکید کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر از تلاش های آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد برای توقف حملات رژیم اسراییل علیه ساکنان غزه حمایت کردند و قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تحولات غزه و کرانه باختری را به عنوان تمرکز جامعه جهانی بر راه حل سیاسی مورد توجه قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی تصریح کرد، مقاومت اسلامی تاکنون با قدرت در مقابل تجاوزات رژیم اسراییل پاسخ داده است و با این روند روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.