تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 6:23
کد خبر : 13558

امروز ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر دنیا طنین انداز است

امروز ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر دنیا طنین انداز است
- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی، امروز ندای دفاع از ملت مظلوم فلسطین در خیابان های اروپا و آمریکا طنین انداز شده است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای مردم مظلوم فلسطین، گفت: به یاری خدا این تلاش جواب عکس داد و امروز ندای دفاع از ملت مظلوم فلسطین در خیابان‌های اروپا و آمریکا شنیده می‌شود.

وی واقعه تاریخی طوفان الاقصی را کاملاً فلسطینی دانست و گفت: کشورهای غربی هر چه تلاش کردند اجرای عملیات طوفان الاقصی را به کشورهای دیگر نسبت دهند، نتوانستند.

امام جمعه کرمان تمامی سازمانهای بین المللی و آحاد مردم را در قبال اقداماتی که توسط رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد، مسؤول دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهدیم که مجامع بین المللی تنها نظاره گر اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه هستند در صورتی که باید هر چه زوتر جلوی وحشی گری رژیم کودک کش صهیونیستی گرفته شود.

علیدادی سلیمانی خطاب به رؤسای جمهور کشورهای اسلامی گفت: وظیفه شما در قبال ملت فلسطین سنگین‌تر بوده و باید در عمل کلیه فعالیت‌های اقتصادی از جمله صادرات نفت و تبادلات اقتصادی را با این رژیم منحوس قطع کرده و سفرای خود را فرا بخوانید.

امام جمعه کرمان عملیات شجاعانه و جوانمردانه مبارزان فلسطین را یکی از دلایل اصلی آشکار شدن مشروعیت ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی ارزیابی کرد و گفت: مبارزان فلسطینی ثابت کردند که برخلاف ادعاهای پوچ رژیم صهیونیستی، این رژیم هیچ قابلیت بازدارندگی ندارد.

وی افزود: کشاندن جنگ به خارج از سرزمین‌های اشغالی یکی از شگردهای اصلی رژیم جعلی بود که مبارزان دلاور فلسطینی این سیاست را نیز باطل کرده و جنگ را به داخل رژیم صهیونیستی بردند.

علیدادی سلیمانی خواستار توقف هر چه سریع‌تر اقدامات وحشی گرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین شد و گفت: نسل کشی ملت مظلوم فلسطین در پیش روی حکام جهان در حال انجام است و هر روز دهها نفر از زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین به خاک و خون کشیده می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.