تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 6:20
کد خبر : 16841

امام جمعه کرمان:عملیات سپاه پاسداران نشان دهنده صلابت جمهوری اسلامی بود

امام جمعه کرمان:عملیات سپاه پاسداران نشان دهنده صلابت جمهوری اسلامی بود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: عملیات سپاه پاسدارات، عملیاتی دقیق، حساب شده، بازدارندهو موثر بود که نشان دهنده قدرت و صلابت جمهوری اسلامی است.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان کرمان تصریح کرد: عملیات سپاه پاسداران مهمترین، بزرگترین و خطیرترین عملیاتی بود که در قرن اخیر اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی اقتدار خود را در معرض دید جهان گذاشت.

وی با اشاره به جنبه های مختلف عنلیات سپاه پاسداران بر ضد رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در مرحله نخست جنبه سخت افزاری و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در دوران پرتلاطم و آشوب امروز برجسته و در یک تابلو برای جهات به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: شاد شدن طرفداران، هواداران، مردم، همسایگان در داخل و خارج کشور و جشن و شادی، نشان داد جبهه مقاومت و مردم مسلمان طرفدار جمهوری اسلامی و عملکرد او در این صحنه و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و دفاع از ارزش ها هستند و این پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت بخش اطلاعاتی عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیاتی با چنین حجم و هماهنگ کردن با کشورهای دیگر برای استفاده از حریم آنها و هدف قرار دادن مرکزی که اطلاعات کنسولگری ایران و عملیات را انجام داد، نشان از دقت و اشراف و سرعت اطلاعات عملیاتی جمهوری اسلامی داشت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی نشان داد در دفاع از امنیت و خاکش و دفاع از ارزش های اتقلاب محکم ایستاده و با قدرت دفاع می کند و امیدواریم این سیلی محکم و تنبیه این رژیم درسی باشد و ادامه ندهد و اگر حماقتی انجام دهد، همانطور که مسئولان گفتند در حجم وسیعتر و با قاطعیت پاسخ داده می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این عملیات به نفع جهان اسلام، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی آثار و برکاتش مشخص باشد و به زودی به پیروزی برسیم و شاهد نسل کشی این رژیم غاصب نباشیم.

همه دنیا ارزش نظامی عنلیات وعده صادق را فهمیدند

استاندار کرمان نیز با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: عملیات وعده صادق کار بسیار بزرگ و افتخاری عظیم بود و زمانی را دوران دفاع مقدس دست ما بسته بود، اما این عملیات به دشمن فهماند اگر دست از پا خطا کند، چنان سیلی می‌خورند که تا پایان عمر یادشان بماند.

محمد مهدی فداکار افزود: دولت آمریکا در ترور شهید سلیمانی چنان ضربه‌ای ای خورد که فراموش نمی کند و رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه ضربه‌ای خورد که از مبداء تاریخ عمر چند دهه این رژیم جعلی برای همیشه به یادش می ماند.

وی تاکید کرد: این عملیات ارزش کار نظامی ایران را همه دنیا فهماند و عبور این پهپادها و موشک‌ها از لایه‌های مختلف و سپرهای موشکی و رسیدن و ضربه به اهداف کار بسیار بزرگی بود.

استاندار کرمان با اشاره به ارزش روانی عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: جنبه روانی عملیات مهم‌تر از ارزش نظامی آن بود و رژیم صهیونیستی ضربه‌ای به جمهوری اسلامی زد و اما فکر نمی‌کرد چنین ضربه‌ای بخورد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها هر ضربه‌ای به ایران زدند، به طور رسمی و غیررسمی پاسخش را گرفته‌اند اما این بار نظام جمهوری اسلامی تصمیم سیاسی مهمی گرفت و این تصمیم مهم‌تر از عمل نظامی بود.

فداکار ادامه داد: عملیات سپاه پاسداران انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان، مسلمانان و به طور ویژه مدافعان انقلاب در منطقه و جهان ایجاد کرد و جنایت‌های شش ماه اخیر رژیم صهیونیستی تلافی شد و به همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این افتخار بزرگ را تبریک می گوییم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.