تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 6:56
کد خبر : 12841

اسرائیل یک دروغ بزرگ است/ امنیت صهیونیست‌ها پوشالی است

اسرائیل یک دروغ بزرگ است/ امنیت صهیونیست‌ها پوشالی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فلسطینیان با فرهنگ جهاد و شهادت که به نمایش گذاشتند، نشان دادند امنیت رژیم صهیونیستی پوشالی است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمدباقر قالیباف (جمعه ۲۱ مهر ماه) در یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار داشت: از حادثه شکل‌گیری رژیم منحوس صهیونیستی که نطفه‌اش در پایان جنگ جهانی دوم و با حمایت انگلیس و آمریکا در شورای امنیت گذاشته شد، تا حدود ۳۰ سال بعد که انقلاب ما به پیروزی رسید، یعنی در دهه ۵۰ تا دهه ۷۰ میلادی هرچه زمان گذشت مردم فلسطین و جریان فلسطین سیر نزولی طی کردند و کشورهای اسلامی و عربی یکی پس از دیگری در مقابل این رژیم صهیونیستی تسلیم شدند. اما با پیروزی انقلاب اسلامی روحی تازه به کالبد فلسطین و مردم فلسطین دمیده شد.

غزه زندانی است که فقط سقف ندارد

وی ادامه داد: غزه زندانی واقعی است که در یک مسیر با عرض کمتر از ۱۲ کیلومتر به طول ۴۰ کیلومتر و کل آن کمتر از ۳۴۰ کیلومتر مربع است. یک طرف آن آب و سه طرف دیگر آن محاصره و دیوار است. غزه زندانی است که فقط سقف ندارد و چند میلیون نفر در موقعیتی زندگی می‌کنند که هیچ راه رفت‌وآمدی ندارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این ایام می‌دیدیم که چگونه برخی از دولت‌ها تسلیم می‌شدند و چگونه رژیم صهیونیستی رجزخوانی می‌کرد، اما در این یک هفته جوانان فلسطین نشان دادند و ثابت کردند که اسرائیل یک دروغ بزرگ است و به خائنان فلسطین نشان دادند که این دروغ هرگز به حقیقت پیوند نخواهد خورد.

حرکت جوانان فلسطین نشان داد صهیونیست‌ها ارتش کاریکاتوری هستند

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی می‌گفت ما قدرت برتر هستیم، اما حرکت جوانان فلسطین از غزه نشان داد که آن‌ها یک ارتش کاریکاتوری هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلسطینی‌ها در اوج غافلگیری، عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند و غرور صهیونیست‌ها را شکستند و آنان را به اسارت گرفتند. شما در شبکه‌های اجتماعی دیدید که صهیونیست‌ها یک هواپیمای مدرن را بر تریلی سوار کردند و بردند و این کار را از روی ترس انجام دادند و نشان دادند که یک ارتش پوشالی هستند.

رژیم صهیونیستی باید پایگاه اجاره‌ای خود را ترک کند

قالیباف تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تبدیل به یک موجود ناامن شده است. ارتش رژیم صهیونیستی پوشالی است و امروز همه به این نتیجه رسیدند که رژیم منحوس صهیونیستی در یک پایگاه اجاره‌ای زندگی می‌کند و آنجا را هم باید ترک کند و برود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در یک سال و اندی، ۵ دولت عوض کرد و این از اختلافات درونی آنان حکایت دارد. امروز با فرهنگ جهاد و شهادت که فلسطینیان آن را به تمام معنا و با قدرت به نمایش گذاشتند نشان دادند، امنیت رژیم صهیونیستی پوشالی است و یهودیانی که به آنجا مهاجرت کردند، فهمیدند که دیگر امنیت ندارند.

امت اسلامی امروز علیه رژیم صهیونیستی به پا خاستند

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از طرح‌های رژیم صهیونیستی در عرصه سیاست خارجی آن بود که با کشورهای اسلامی و عربی روابط سیاسی خودش را عادی کند و در بخشی از این طرح موفق شد، اما می‌بینید که چگونه امت اسلامی امروز به میدان آمدند و علیه این رژیم صهیونیستی به پا خاستند. مگر اکنون دولتی جرأت می‌کند خلاف اراده ملت خود به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد؟

وی گفت: ارتباط با رژیم صهیونیستی آن‌قدر هزینه‌اش بالا خواهد رفت که دیگر چنین کاری ممکن نباشد. این شکست در عرصه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است

قالیباف تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است. نکته مهم دیگر آن است که رزمندگان فلسطینی، مجاهدان و گروه‌های فلسطینی همگی اعتقاد و باور داشتند، اما مظلوم و تنها بودند که عملیات طوفان الاقصی نشان داد پیروزی در یک قدمی آنان است و ایمان آنان قوی‌تر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مجاهدان فلسطینی از هر روز دیگری قوی‌تر و امیدوارتر هستند. سرمایه اصلی مقاومت، فرهنگ جهاد و شهادت است و ما این موضوع را مدیون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای امت اسلامی و شهدای مدافع حرم هستیم.

مقاومت به ما قدرت و عزت می‌دهد

وی ادامه داد: ما امشب توفیق داریم که یاد چند تن از شهدا را گرامی بداریم و بدانیم که مقاومت است که به ما قدرت، عزت، شرف و پیشرفت می‌دهد.

قالیباف اظهار داشت: در هر محیطی باید فرهنگ جهاد و شهادت را با افتخار سر دست گرفت که این است که عزت، شرف و پیشرفت ما را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: تردید نکنید که فرهنگ جهاد و مقاومت است که مشکلات ما از جمله مشکلات اقتصادی را حل و فصل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.