تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 7:27
کد خبر : 5480

ساختار بروکراتیک اداری از موانع پیشرفت کشور

ساختار بروکراتیک اداری از موانع پیشرفت کشور
جلسه رفع موانع تولید با حضور شماری از مسئولین دستگاه های اجرایی به ریاست علی بابایی فرماندار کرمان تشکیل شد .

به گزارش نسیم صبا:علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه که بصورت فوق العاده باموضوع کشتارگاه دام کرمان تشکیل شدگفت: امروز کشور نیاز مبرمی به تولید دارد تنها با تولید است که می توان از چالش ها ی اقتصادی عبور کرد، لذا یکی از اصلی ترین راههای تحقق دیدگاه رهبر معظم انقلاب در زمینه مانع زدایی از تولید همکاری و هم افزایی دستگاههای متولی است.
وی افزود: زمانی که تولید کننده در این ساختار بروکراتیک پر پیچ و خم اداری دچار بی انگیزگی، هدر رفت زمان، انرژی و سرمایه می شود نباید انتظار پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور را داشت.
دکتر بابایی با اشاره به کشتارگاه دام از آن بعنوان یکی از واحدهای تولیدی فعال و پرتلاش شهرستان کرمان یاد کردو اظهار داشت : این کشتارگاه با مدیریت بخش خصوصی در حال تولید و توزیع درصد بالایی از گوشت مصرفی مورد نیاز شهرستان است، با توجه به حجم تولید، رفع نیاز بازار و همچنین تعداد سیصد نفر نیروی کار این واحد تولیدی، شایسته است اداراتی که مرتبط با فعالیت این واحد هستند در جهت رفع مشکلات آن با دید جامع و کامل به قضیه نگاه و تلاش کنند.
وی ادامه داد: اگر مسئولین دولتی همکاری لازم را با تولید کنندگان بخش خصوصی نداشته باشند باید پاسخگوی بیکاری ، تورم و تبعات اجتماعی ناشی از آن باشند .
فرماندار کرمان با تأکید بر این نکته که این پتانسیل در بین ادارات شهرستان کرمان وجود دارد تصریح کرد: دستگاه های اجرایی بایستی با هم افزایی و هم اندیشی مضاعف گره از کار تولید و اشتغال شهرستان باز کنند، موضوعی که دستور مقام معظم رهبری و دولت و مطالبه مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.