تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 6:36
کد خبر : 13470

استاندار کرمان: شورای مشورتی مدیران نباید تحت تاثیر جریان‌های انتخاباتی قرار گیرد

استاندار کرمان: شورای مشورتی مدیران نباید تحت تاثیر جریان‌های انتخاباتی قرار گیرد
استاندار کرمان گفت: اهداف ارزشمندی برای شورای مشورتی مدیران تعریف شده لذا نباید تحت تاثیر جریانات سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد، البته بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات بسیار مهم و وظیفه همه دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی است.

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز در نخستین جلسه شورای مشورتی نوجوانان خود افزود: فعالیت‌های نوجوانان در سطح جامعه می‌تواند مفید و اثرگذار باشد.

وی افزود: در این شورا همه اعضا دارای یک رای هستند و هیچ یک از اعضا نسبت به دیگری برتری ندارد لذا همه اعضا باید احساس مسئولیت داشته باشند و در چارچوب ساختار مشخص فعالیت کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اثر کار جمعی فراتر از فعالیت فردی است، بیان کرد: در حیطه فعالیت‌های اجتماعی باید تنوع علایق و سلایق را به رسمیت شمرد و از ظرفیت آنها استفاده مفید کرد.
وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر به اهداف بزرگ و کلان نظام برای انجام فعالیت‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: اعضای شورای مشورتی نوجوانان باید در برنامه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند و یک الگوی موفق را در سطح استان معرفی کنند.
فداکار تشخیص نوع فعالیت و چارچوب کاری این شورا را برگرفته از تصمیم اعضای شورا دانست و بیان کرد: شورای مشورتی قرار نیست رقیب گروه دیگری باشد و جای فرد یا گروهی را تنگ کند، بلکه هدف استفاده از ظرفیت نوجوان به منظور درک بهتر نسل نوجوان و انجام فعالیت اثربخش اجتماعی است.
وی، ایجاد حساسیت محیطی را یکی دیگر از وظایف اعضای شورای مشورتی نوجوانان عنوان کرد و افزود: اعضای شورای مشورتی نیز می‌توانند پس از ورود به دانشگاه با همین رویکرد و با روحیه جهادی فعالیت کنند.
استاندار کرمان تصریح کرد: دغدغه اعضای شورا باید به شبکه‌سازی فعال نیروهای انقلابی منجر شود و بر این اساس بتوانند در جریان‌های مختلف اجتماعی نقش اثرگذاری ایفا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.