تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 6:25
کد خبر : 12880

ارتباط باکیفیت مخابراتی در اندوهجرد برقرار شد

ارتباط باکیفیت مخابراتی در اندوهجرد برقرار شد
- مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان گفت: ۲ روستای استان کرمان درشهرستان‌های رودبار جنوب و جیرفت به اینترنت پرسرعت متصل و پوشش ارتباطی باکیفیت شهر اندوهجرد برقرار شد.

به گزارش نسیم صبا به نقل از اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی‌فر از اتصال ۲ روستای استان درشهرستان‌های رودبار جنوب و جیرفت به اینترنت پرسرعت و تکمیل پوشش شهر اندوهجرد شهرستان کرمان خبرداد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، از احداث سایت جدید در روستای مختارآباد بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب با ۳۴۳ خانوار و جمعیتی معادل ۱۲۲۱ نفر و ارتقا تکنولوژی سایت روستای عنایت‌آباد بخش مرکزی شهرستان جیرفت با ۲۰۱ خانوار شامل ۷۱۹ نفر جمعیت در هفته‌ی گذشته خبر داد و گفت: ارتقا و احداث سایت‌های یادشده با اعتباری معادل ۹۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات صورت پذیرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: ارتقا تکنولوژی و احداث سایت‌های مزبور بهره‌مندی مجموع ۵۴۴ خانوار از ساکنین روستاها با جمعیتی معادل ۱۹۴۰ نفر را در بر داشته است.

ساجدی‌فر اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه اداره‌کل ارتباطات استان و همراهی اپراتور ایرانسل، مشکل پوششی شهر اندوهجرد بخش شهداد شهرستان کرمان نیز برطرف شد و با احداث یک سایت جدید و تمام‌تکنولوژی، ساکنین محترم محله گودیز آن شهر نیز از نعمت ارتباطات با کیفیت بهره‌مند شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.