تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 7:32
کد خبر : 11090

اجرای طرح فیبر رسانی خانگی در کرمان

اجرای طرح فیبر رسانی خانگی  در کرمان
علی بابایی فرماندار کرمان در جلسه هماهنگی با شهرداران شهرستان و با حضور سجادی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، از اجرای طرح فیبر رسانی خانگی تا چند ماه آینده در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:فرماندار کرمان اذعان داشت: این طرح با هدف دسترسی شهروندان به اینترنت سریع و پایدار با مشارکت بخش خصوصی، پس از انجام مطالعات در شهر کرمان و سایر شهرهای کوچک شهرستان اجرا می شود.
وی افزود:تامین نیازهای مردم با حفظ حقوق آنها از وظایف ما است و از اصلی ترین نیازهای زندگی امروز اینترنت پایدار و پرسرعت است که با اجرای این طرح تا حدود زیادی محقق می گردد.
بابایی تصریح کرد: پیمانکار طرح مشخص و با شهرداری کرمان، قرارداد لازم منعقد گردیده است.تا کنون در استانهای ایلام و گلستان نیز این طرح با موفقیت اجرا شده است.
فرماندار کرمان کاهش سرقت سیم های مخابرات را نیز از مزایای طرح برشمرد و گفت :این طرح زمینه ساز سرویس های شهر هوشمند و تامین کننده اینترنت سیستم پایش تصویری شهری و سایر خدمات مشابه نیز می باشد.
بابایی در اظهار داشت: طبق برنامه اوایل زمستان اجرای این طرح آغاز و احتمالا تا پایان سال اتمام می گردد.عموم مردم ،صاحبان مشاغل و کسب و کارها،سازمان ها ،فروشگاه ها ، مدارس و…همگی می توانند از این ظرفیت بهره مند گردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.