تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 6:30
کد خبر : 12634

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
هفته نیروی انتظامی هفته تجلیل از مجاهدت ، ایثار و تلاش همه جانبه جان برکفان نیروی انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش نسیم صبا:غیور مردان نیروی انتظامی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس دوشادوش همرزمان خود در ارتش ، سپاه و بسیج ، حماسه های باشکوهی از جهاد و فداکاری را خلق کردند و امروزه نیز با اقتدار ، صلابت و هوشیاری کامل از مرزها ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.
عزت، اقتدار و کارآمدی امروز نیروی انتظامی مرهون هوشیاری ، کارآمدی ، صلابت و برنامه ریزی راهبردی و عمل توام با قاطعیت و اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
فرزندان این نهاد مقدس که از بطن مردم برخواسته اند با اخلاق حمیده و افزایش سعه صدر و تلاش برای جلب مشارکت مردمی به دنبال رسیدن به اهداف والای این نهاد مقدس هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تبریک این هفته خجسته به جان برکفان نیروی انتظامی و تجلیل از شهیدان ، جانبازان و غیورمردان نیروی انتظامی موفقیت این عزیزان را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی را در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال خواهانیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.