تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 17:20
کد خبر : 11452

آیین تکریم منوچهر فلاح و معارفه محمدرضا سلیمانی سرپرست شرکت گاز استان کرمان

آیین تکریم منوچهر فلاح و معارفه محمدرضا سلیمانی سرپرست شرکت گاز استان کرمان
محمدرضا سلیمانی با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به عنوان سرپرست شرکت گاز استان کرمان انتخاب و جایگزین منوچهر فلاح شد.

به گزارش نسیم صبا: مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان کرمان در روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور مسلم رحمانی؛ مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، حجت الاسلام مهدی عرب پور؛ امام جمعه موقت کرمان، علی بیگ‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و منابع
استانداری کرمان، جمعی از مدیران و مسئولین استان کرمان، هیات رئیسه شرکت، روسای نواحی گازرسانی و کارکنان شرکت برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عرب پور؛ امام جمعه موقت کرمان در این مراسم به عنوان اولین سخنران پس از خیر مقدم به مهمانان با اشاره به اهمیت گسترش
عدالت و ایجاد وحدت گفت: این مسئله یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و منابع و آنچه که به عنوان اموال عمومی تلقی می شود باید بین مردم به عدالت تقسیم شود که این موضوع زمینه ساز ایجاد وحدت می شود و امنیت پایدار را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه مدیران گاز استان کرمان در دوره های مختلف برای خدمت رسانی به مردم شریف دیار کریمان تلاش نموده اند، افزود: بنده به عنوان کسی که از نزدیک شاهد تلاش های ارزنده مهندس منوچهر فلاح در پنج سال مدیریتشان بوده ام از ایشان تقدیر و تشکر نموده و به مهندس سلیمانی که یکی از نیروهای پر تلاش شرکت گاز استان کرمان بوده اند تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیق دارم.
منوچهر فلاح مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان نیز در سخنرانی خود ضمن خوشامد گویی به مهمانان حاضر در مراسم تکریم خود از تمامی کارکنان ‌‌پر تلاش این شرکت تقدیر و تشکر نمود.
وی ادامه داد: از عملکرد و آمار و ارقام چند سال مدیریتم نمی گویم زیرا شاخص هایی مانند برخورداری بالغ بر ۸۵ درصد خانوارهای استان کرمان از نعمت طبیعی گاز، انتخاب این شرکت به عنوان برترین شرکت گاز استانی، اجرای قریب به ۱۱ هزار کیلومتر خط لوله، ثبت رکورد بی سابقه اجرای ۲۵۰۰ کیلومتر شبکه و کسب رتبه های برتر در امور فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، اقامه نماز و… خود گویای همه چیز است.
فلاح از کار در شرکت گاز استان کرمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: از اینکه سهم کوچکی در پیشرفت دیار کریمان داشته ام خدا را شاکرم و اینها همه نتیجه همدلی کارکنان خدوم شرکت بوده تا بتوانیم در کتاب تاریخ شرکت گاز استان کرمان برگ زرینی را رقم بزنیم.
وی از اینکه سکان شرکت گاز استان کرمان به دست فردی توانمند افتاده ابراز خوشنودی نمود و بیان کرد: سلیمانی بسیار پر تلاش است و انشاا… بهتر از من شرکت را اداره خواهد کرد.
علی بیگ‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این مراسم نیز از عملکرد شرکت گاز استان کرمان به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان تشکر نمود و گفت: امیدواریم با تلاش و پشتکار همه شما همانند گذشته شاهد بهره مندی ۱۰۰ درصدی مردم نجیب استان کرمان باشیم.
وی در ادامه صحبت هایش از تلاش های شبانه روزی منوچهر فلاح تقدیر و تشکر کرد و افزود: این زحمات در ذهن مردم شریف، نجیب کرمان باقی می‌ماند از شما برای گام های بزرگی که برداشته اید سپاس گزاریم.
محمدرضا سلیمانی؛ سرپرست شرکت گاز استان کرمان در مراسم معارفه خود ضمن سپاس از حاضرین در مراسم و قدردانی از زحمات کلیه مدیران سابق شرکت گاز استان کرمان به خصوص مهندس فلاح، دیدگاه ها و برنامه هایش را اینگونه بیان کرد: تمام تلاشم را در تمام سطوح سازمان برای پیشبرد پروژه های اجرایی به منظور دستیابی به درصد میانگین تحت پوشش کشور به کار خواهیم بست تا عقب ماندگی ها جبران شود.
وی افزود: در این راستا با پیگیری و اقدامات هدفمند انشالله تا پایان سال ۱۴۰۲ فراتر از برنامه های تکلیفی شرکت ملی گاز ایران اقدام خواهیم کرد و در حوزه های شهری، روستایی و صنایع به منظور تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، توسعه گازرسانی با قوت و جدیت صورت می پذیرد.
تعامل هر چه بیشتر با دستگاه های اجرایی و نظارتی استان و ستاد شرکت ملی گاز و افزایش تاب آوری و استمرار پایدار و ایمن جریان گاز، تقویت زیرساخت های گازرسانی موجود، ارائه خدمات به موقع و ارتقاء و توسعه خدمات الکترونیک و افزایش رضایتمندی هم استانی های عزیز بخش دیگری از برنامه ها و اقدامات پیش رویی است که سلیمانی از آنها نام برد.
مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان کرمان ابتدا از زحمات منوچهر فلاح به عنوان مدیر سابق شرکت گاز کرمان تقدیر نمود و محمدرضا سلیمانی به عنوان سرپرست جدید تبریک گفت.
وی در ادامه به بخشی از عملکرد شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و افزود: افتخاری است که بگوییم در بحث گازرسانی بالغ بر ۹۴ درصد از خانوار‌های شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گفتنی است که نزدیک به ۷۵ درصد سبد انرژی کشور وابسته به گاز است.
به گفته او در حال حاضر هزار و ۲۵۳ شهر و بالغ بر ۳۹ هزار روستا و بیش از ۱۵۱ هزار صنعت از انرژی گاز برخوردار هستند و تاکنون ۴۳۰ هزار کیلومتر شبکه و بیش از ۳۰ هزار کیلومتر خطوط انتقال در کشور اجرا شده و در این میان شرکت گاز استان کرمان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه گازرسانی بوده است.
رحمانی با اشاره به اینکه بیش از ۲۳۰ میلیارد متر مکعب گاز در سال گذشته در سطح کشور توزیع شده است، بیان کرد: ۳۴ درصد مصرف گاز مرتبط با بخش خانگی و تجاری بوده و مابقی مربوط به صنعت و نیروگاه ها می شود.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: لازم به ذکر است که در سال جاری نسبت به سنوات گذشته بیشترین گاز به نیروگاه ها داده شده و در این بخش رکورد زدیم که نتیجه آن پایداری صنعت برق در تابستان است.
وی از ناترازی گاز در سال گذشته گفت و افزود: ما سال هاست در بحث توسعه و گازرسانی کار می کنیم و در کنار آن در بخش تولید هم اتفاقات خوبی افتاده و بیش از ۸۵۰ میلیون متر مکعب در روز تولید گاز داریم اما با توجه به سرعت بالای توسعه در سال گذشته با ۲۵۰ میلیون متر مکعب ناترازی در روز مواجه بودیم و این ناترازی با توجه به پیشرفت گازرسانی در سال جاری هم وجود خواهد داشت، بنابراین یکی از درخواست های ما از همه ی بخش ها به خصوص مشترکین بخش خانگی و تجاری مدیریت مصرف است.
رحمانی پیشرفت استان کرمان را قابل تقدیر عنوان کرد و تصریح کرد: پروژه های بزرگی در دست اقدام وجود دارد امیدواریم بتوانید با ادامه دادن این راه در توسعه بیشتر استان شریک باشید.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران سخنرانی خود را با تقدیر و تشکر از منوچهر فلاح و آرزوی موفقیت برای محمدرضا سلیمانی به پایان رساند.
پس از سخنرانی رحمانی، احکام صادر شده توسط مدیران ارشد و مسئولین استانی به محمدرضا سلیمانی و منوچهر فلاح تقدیم گشت و سرپرست شرکت گاز استان کرمان به همراه مهمانان خود راهی مزار شهدای کرمان شدند تا با حضور در گلزار و مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با آرمان های این شهید بزرگوار و دیگر همرزمانش تجدید میثاق نمایند.
گفتنی است سرپرست شرکت گاز استان کرمان در همین تاریخ اولین جلسه رسمی خود را با حضور مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت برگزار نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.