تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 7:10
کد خبر : 5794

سومین سالگرد شهادت سردار دلها، سرمایه معنوی و اجتماعی برای کرمان است

سومین سالگرد شهادت سردار دلها، سرمایه معنوی و اجتماعی برای کرمان است
پنجمین جلسه کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی به ریاست علی بابایی فرماندار کرمان برگزار گردید

به گزارش نسیم صبا:فرماندار کرمان با اشاره به بیماری کرونا که جامعه و دستگاه های اجرایی را بیش از ۲ سال متمرکز به مقابله با آن کرده بود گفت: امسال پس از قریب به دو سال محدودیت های بیماری کرونا و با وجود مسائل اجتماعی و امنیتی بوجود آمده در جامعه پیش بینی می شود شاهد استقبال بی نظیر زائران از مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها باشیم.
وی ابراز داشت: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم شمرده و بعنوان سرمایه معنوی و اجتماعی آن را پاس بداریم و از آن استفاده کنیم ، اما اولویت اصلی ما حفظ سلامت و جان زائران و مهمانان گرامی است و باید تمام تلاش خود را درخصوص مبذول نمائیم .
فرماندار کرمان دستور کار اصلی این کمیته را تایید ایمنی مجموعه پردیسان قائم، حسینیه ثارالله، بیت الزهرا و اماکن اسکان ذکر کرد و ادامه داد: مجموعه گلزار شهدا به همت اعضای کمیته چندین مرتبه از لحاظ مسائل گوناگون از جمله خطرات احتمالی اتصالات برق، تاسیسات، معابر و … بررسی و خطرات احتمالی مرتفع گردیده است.
وی از نصب برج نور در میدان اصلی گلزار جهت افزایش روشنایی محیط خبر داد و افزود: به جهت اطمینان بیشتر ماشین آتش نشانی نیز در محل گلزار مستقر می گردد و تا روز مراسم اعضای کمیته در حال رصد و پیگیری مسائل ایمنی این مکان هستند.
فرماندار کرمان تعداد موکب جهت پذیرایی و سرویس به زائران را ۱۶۰ عدد برشمرد و اضافه کرد: تا کنون محل استقرار تمامی موکب ها مشخص و ملاحظات ترافیکی نیز در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: ما منتظر دریافت اسامی محل های اسکان زائرین عزیز از سوی کمیته اسکان هستیم تا موارد ایمنی آن اماکن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.
فرماندار کرمان تصریح کرد: بیت الزهرا و حسینیه ثارالله نیز در دستور کار این هفته کمیته قرار گرفته اند که با همراهی متولیان اماکن مذکور، مسائل مربوط به ایمنی آنها بررسی و اقدامات لازم انجام می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.