تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 6:18
کد خبر : 15400

آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم

آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان همچنین تاکید کرد :به خاطر آخرت دیگران دنیای خود را نفروشیم

به گزارش نسیم صبا:فرماندار کرمان در دیدار با معین های ستاد انتخابات شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات امسال اظهار داشت: به دلیل وسعت، جمعیت و تعداد بالای شعب اخذ رای در شهرستان کرمان ،ستاد انتخابات شهرستان از ظرفیت معین ها استفاده نموده است.معین در واقع حلقه ی وصل بین فرماندار و ستاد انتخابات با نمایندگان فرماندار است.از جمله وظایف معین ستاد انتخابات تسهیل برگزاری انتخابات در شعب با تامین امکانات و تجهیزات و همچنین رفع نواقص و مشکلات احتمالی است.
بابایی از معین های ستاد انتخابات که به واسطه ی تجارب مدیریتی انتخاب شده اند خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع ،نسبت به رفع مسائل شعب اقدام نموده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز نمایند.
وی افزود:وظیفه ی ما برگزاری انتخابات سالم بدون اعمال سلیقه ی سیاسی و نظرات شخص است.لذا هر کدام از افراد در صورت وابستگی به نامزدهای انتخابات مجلس و یا تمایل به حضور در ستاد تبلیغاتی آنها همین لحظه انصراف خود را از حضور در ستاد انتخابات شهرستان اعلام نمایند.هر گونه خطا یا چشم پوشی از خطای افراد زیر مجموعه در انتخابات از هر فردی،پذیرفته نبوده و مطابق قانون برخورد خواهد گردید.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان همچنین تاکید کرد :به خاطر آخرت دیگران دنیای خود را نفروشیم.
بابایی با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که ( کلیه وزارتخانه ها،سازمانها و ادارات و نهادهای قانونی و موسسات دولتی وعمومی موظف اند حسب درخواست وزارت کشور امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.)ابراز داشت:همه موظف اند جهت رفاه حال مردم و برگزاری انتخابات بدون نقص و اشکال ،همکاری نموده و در صورت نیاز امکانات لازم را در اختیار ،قرار دهند.
فرماندار کرمان در نهایت از معین های ستاد انتخابات خواست تا با نهایت همدلی،آرامش و تعامل با اعضای ستاد ،شعبه اخذ رای و مردم زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم ،پرشور در یازده اسفندماه باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.