تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 7:53
کد خبر : 15843

گروه‌های جهادی جریان ولایت و انقلاب هستند

گروه‌های جهادی جریان ولایت و انقلاب هستند
رییس بسیج سازندگی کشور گفت: گروه‌های جهادی جریان ولایت و انقلاب هستند، با تمام وجود مطالبه‌گر و خستگی ناپذیر هستند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار محمد زهرایی بعدازظهر سه شنبه در نشست چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران خراسان رضوی اظهار کرد: جریان رویشی انقلاب در گروه‌های جهادی شکل می‌گیرد.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: گروه‌های جهادی جریان ولایت و انقلاب هستند، با تمام وجود مطالبه‌گر و خستگی ناپذیر هستند.

وی در خصوص شوراهای جهادی نیز عنوان کرد: شوراهای جهادی منتخبین گروه‌های جهادی هستند، چرا که از دل خود هر که را بخواهند انتخاب می‌کنند، کسانی که توانایی دارند مطالبه‌گر هستند، مجمع جهادی استان‌ها هم همین گونه است.

زهرایی خطاب به جهادگران گفت: حرکت لازمه کار جهادی است. از کاری که فارغ شدی به کار دیگر بپردازید و زمان خواب و استراحت نیست؛ چرا که این مؤلفه جهادگران است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه رهبران اجتماعی مردم را به نظام وصل و انسان تربیت می‌کنند، افزود: ما به ازا سازی بسیار مهم است ما به ازا فقط عملیات نیست و کار فکری است و هر جا رفتید برای خود ما به ازا تولید کنید.

وی با خاطر نشان کردن اینکه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و بار مسؤولیت این کار را پذیرفتیم، ابراز کرد: باید تمام وقت و با تمام انرژی در اختیار مردم باشیم.

سردار زهرایی به تفاوت اسلام اموی و علوی اشاره کرد و افزود: در اسلام اموی فکر مقدمه جان است و هر کجا جان در خطر باشد فکر را تغییر می‌دهند، اما در اسلام علوی جان مقدمه فکر است و زمانی که اعتقادی داشته باشند، تا پای شهادت به آن پایبند هستند و این سبک زندگی ائمه اطهار (ع) است.

وی در پایان رسالت جهادگران را متذکر شد و گفت: امروز دفاع مقدس نوینی در پیش داریم و دشمن از روش‌های نوین برای مقابله با ما استفاده می‌کند و جامعه ما را از ولایت فاصله می‌اندازد و نظام برای پایداری به همراهی مردم نیاز دارد و این رسالت خطیر بر عهده جهادگران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.