تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 5:13
کد خبر : 10542

کام زندانیان کرمانی شیرینی شد/اعطای ۱۰روز مرخصی تشویقی

کام زندانیان کرمانی شیرینی شد/اعطای ۱۰روز مرخصی تشویقی
کرمان-مراسم آزادی۵۱زندانی در کرمان با یک اتفاق جالب همراه شدکه طی آن رییس کل دادگستری در یک اقدام غیره منتظره به مناسبت اعیاد غدیر و قربان با اعطای مرخصی تشویقی به زندانیان استان موافقت کر

به گزارش نسیم صبا از مهر، مراسم آزادی ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد زندان‌های استان کرمان شامگاه چهارشنبه در زندان مرکزی کرمان با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

آنچه که خبر این مراسم را برای زندانی‌های زندان‌های سراسر استان کرمان جذاب و به یاد ماندنی کرد و لبخند را بر لبهای آنان نشاند، این بود که رئیس کل دادگستری استان کرمان پس از اهدای حکم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، مجدداً به طور غیر منتظره پشت تریبون رفت و گفت: به مناسبت اعیاد غدیر و قربان، به کلیه زندانیان ۱۰ روز مرخصی تشویقی تعلق خواهد گرفت و این موضوع از طرق دادستان‌ها پیگیری و ابلاغ خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی همچنین در این مراسم با اشاره به اینکه قوه قضائیه یک الگوی موفق از دادگستری اسلامی را ارائه کرده است، اظهار داشت: برخی به خاطر دیه و بدهی و یا مشکلات مالی به زندان افتاده اند که ستاد دیه در جهت رفع مشکلات این قشر از زندانیان فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز طی سخنان کوتاهی گفت: برخی خطاهای انسان در این دنیا دیده نمی‌شوند و فقط خدا از آنها خبر دارد و به وقتش به آنها رسیدگی می‌کند اما بعضی از خطاهایی که انسان‌ها مرتکب می‌شوند موجب می‌گردد تا در این دنیا به زندان بیفتند.

سپس سیدحجت‌الله موسوی قوام مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان نیز گفت: طی مراسم امروز ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد می‌شوند که هزینه آن از طریق جشن گلریزان، کمک خیرین و کمک‌های ستاد دیه تهیه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.